08.Amethyst's zwaardvecht les
Luna p.o.v
http://www.youtube.com/watch?v=inath9I4xc0&feature=BFa&list=PL37A73A598F34E079&lf=mh_lolz&shuffle=475509
Een paar maanden naar dat ik heb gehoord dat ik de dochter van de maan ben begin ik die maan magie echt goed onder de knie te krijgen, ik heb er ook al wat uren aan besteed. Elk vrij moment die ik kan vinden besteed ik aan het oefenen van spreuken van merlot of zit ik met mijn neus in de boeken.Ame wordt helemaal gek van me haha.Ik zit zo als gebreukelijk ook vandaag weer te lezen onder een boom.'Luna waar ben je?'roept Amethyst vanuit de verte.'Ik ben hier Ame.''Oke ik kom eraan blijf waar je bent,'roept Ame terug.Wat is er met haar aan de hand?Ame is haast nooit buiten.'Wat doe jij nou weer buiten Amy ben je ziek ofso?'vraag ik.'Nee hoor ik kwam alleen vragen of je me kan helpen met zwaard vechten moeder wil dat ik mezelf leer verdedigen ze klonk heel bezorgt,'Zegt Ame verbaasd.'Moeder heeft gelijk je moet jezelf kunnen verdedigen tegen grote bozen konijnen hoor,'Zeg ik lachend.'Haha wat ben je toch weer grappig Luna geef me gewoon een zwaard en leer me hem te gebruiken.'Oke oke hier heb je een zwaard en ga maar in positie staan.'Ik leg Ame eerst de basis uit en dan beginnen we.'Ik ga je zo proberen aan te vallen en probeer je maar te verdedigen.''Je raakt me toch niet echt he?'vraagt Amethyst bang.'Natuurlijk niet maar je moet wel je best doen hoor.''O en ik zeg wel hoe ik sla, ben je er klaar voor?' 'Ja begin maar.''Boven, onder , bukken goed zo Ame het gaat heel goed.'We oefenen nog een tijdje door en Ame is echt goed.'Oke het is wel genoeg geweest zullen we paddestoelen gaan zoeken Luna?''Oke maar ik wil wel te paard.' 'Oke ik haal cytha wel even.' Zelf fluit ik een speciale melodie en Kyara komt al aan ge galopeerd.'Gena fia meria ema lise e viele jene Kyara?.'fluister ik in Kyara's oor. Ame komt op Cytha aan ge draaft. 'Zullen we gaan?'vraagt ze. 'Oké,' Ik stap op en we rijden steets dieper het bos in.
*Gena fia meria ema lise e viele jene kyara? betekend: zin in om het bos in te gaan Kyara?
Reageer (1)
nice
1 decennium geledensnel verder