Part 3.4 - I'm your biggest fan!
Melissa point of view.
Ik voel hoe mijn hart tekeer gaat wanneer Zayn mij op het podium roept. Ik zie Louis kijken en pak
verlegen de microfoon van Harry over. Ik ga naast Louis staan en voel hoe hij zijn arm om me heen slaat. Ik voel rare kriebels in mijn buik en glimlach. Alleen ik snap niet waarom ze mij op het podium roepen? Er staan hier zoveel meisjes die ervan dromen en dan roepen ze mij, terwijl ik ze al in real life ken. Ik kan niet eens zingen.. “Lou, ik kan niet zingen.” Ik wil de microfoon in zijn hand duwen maar hij houdt me tegen. “Doe het voor mij.” Fluistert hij in mijn oor. Kippenvel ontstaat in mijn nek en een rilling loopt over mijn rug. Hij legt zijn hand op mijn onderrug en knikt bemoedigend. Ik haal diep adem en we
beginnen met zijn allen te zingen. Na het nummer bedanken ze ons en moeten we het podium weer af. Louis helpt me van het podium af en fluistert nog ‘kom hierna met Eva backstage’ in mijn oor. Ik grijns en ga weer naar Eva. “na de Q&A backstage” gil ik in haar oor. Alle fans zijn oorverdovend aan het gillen. “oh my god, je mocht gewoon het podium op!” gilt ze hysterisch.
“Kom.” Zeg ik tegen Eva en trek haar mee naar de backstage ruimte. De bewaker van gister komt weer naar ons toe. “Jullie beginnen aardig irritant te worden.” Zegt hij nors. Ik haal mijn schouders op en trek Eva aan haar shirt mee naar de kleedkamer waar als het goed is One Direction zit. “Deze?” vraag ik onzeker als we voor een gesloten deur staat. Eva haalt haar schouders op. Ik duw de hendel naar be-neden en doe de deur open. Een aantal vrouwen kijken verbaasd om. “So-orry.” Mompel ik en trek snel de deur dicht. Eva schiet in de lach, uiteindelijk lach ik ook mee en lachend zoeken we verder. Uiteinde-lijk vinden we een deur met een ‘One Direction’ sticker op de deur. Ik open de deur en lachend komen we naar binnen vallen. Letterlijk dan ook. “wow.” Hoor ik Niall. “haai” ik giechel en sta op en trek Eva ook recht. “Hee.” Louis komt bezorgt naar me toe. “gaat het? Heb je je pijn gedaan?” vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en leg mijn hand zonder na te denken op zijn wang. Ik kijk hem in zijn ogen maar scheur onze blik uit elkaar en laat hem los. Ik ren als een gek naar Niall. “Oh my god Niall! Ik ben je grootste fan. Mag ik een handtekening? Oh my god!” Ik spring half tegen Niall aan. Eva lacht en doet gezellig mee.
Reageer (5)
hahah geweldig <3
1 decennium geledensnelverder!
leeeeeeeuuuuuuuuuuwk!!
1 decennium geledenMelissa, dit hoofdstuk heeft skills. (:
1 decennium geledenGeweldig! <3
1 decennium geledenHahahaha, jij schirjft echt leuk <3
1 decennium geledenX<3