5
& foto? dit ben ik ..
‘Oneeeeeeh’ Ik kom te laat .. denk ik by mezelf als ik zie dat het al half 10 is Om 10uur vertrekt de trein naar Hogwarts , & mijn broer is bij taylor blijven slapen ,
‘ShitShitt’ echt opschieten nu & tover al mijn spullen en mezelf gauw naar perron9/43 ik ben zo gehaasd dat ik een sprint trek naar de muur en erdoor loop , eenmaal aan de andere kant kom ik op het perron uit waar de trein al klaarstaat voor te vertrekken , ik zie overal ouders hun kinderen uitwuiven , ik denk by mezelf , OMG ik zou me doodschamen moesten mijn ouders dit gedaan hebben toen ik naar school ging voor het eerst ..
‘TUUUUUUUUUUT’ de trein gaat vertrekken , gauw spring ik de express in & zoek een coupe die leeg is , of tot ik mijn broer misschien vind? Waar zou die eigelijk zitten?
Ik ben zo diep in gedachte dat ik tegen iemand opliep & recht op de grond viel , diegene waar ik tegen liep schreeuwd ‘ ga van me af dom kind!’ en zie een jongen met donkere huid en kijkt me dreigend aan , snel sta ik op ‘ sorry ik lette niet op’ zei ik ‘ JA ! dat merkte ik wel toen je tegen me liep! Zegt hy , eigelijk meer schreeuwend , hy liep langs me door en verdween uit mijn zicht , ik ging dan ook maar snel door , wat een etter dacht ik uiteindelijk vond ik een lege coupe en zette my neer mijn bagage tegenover my zodat er niemand by kon komen zitten ik zette mijn Ipod aan en luisterde naar ‘Alexis Jordan - Good Girl’ dit op volledige volume tot we aankwamen by Hogwarts .
Iedereen stapte uit en ik volgde , ik ken het hier nog niet dus ik zal de rest maar volgen zeker .. we stapten in boten en gingen over het meer richting dat lelijk oud kasteel in de verte ..’Ieeuw wat oud’ zei ik maar niemand in mijn boot reageerde, Waauw ze zijn hier ook nog eens vriendelijk zeg !
We kwamen aan aan de oever en stapten uit met onze bagage gingen we allemaal riching dat oud geval van een kasteel , dat iemand hier naar school wilt achjaa..
We arriveerden in een grote hal met de grootste trap die ik totnu al gezien had , hy stopte voor een grote deur , alle nieuwelingen moesten hier wachten zei een leerkracht , ik zag hoe andere leerlingen naar hun tafels gingen en ons gewoon voorby liepen , ‘noujaa wat een saaie boel hier seg!’ zei je , een jongen met krullen keek me lachend aan maar zei niks . okeej weirdo!
‘jullie mogen mij volgen’ zei een vrouw in groene cape & er best lelijk uitzag , we volgden haar en gingen door een hele rij tafels uit ze keken ons allemaal aan , iets wat ik al niet graag heb dat mensen mij aanstaren ik zocht mijn broer eigelijk maar vond hem niet waar zit die nu? Dacht ik tot opeens ‘Christina Heartley’ werd geroepen OhOh nu komt het , en ik ging naar voor waar een stoel en die vrouw met z’n lelijke hoed in haar handen stond , ik keek haar aan en ging op de stoel zitten , & .. Ooh nu zie ik mijn broer , hy zat helemaal rechts by een meisje met rood haar en een jongen met blond haar .. de hoed werd op mijn hoofd gezet en ik hoorde hem denken ‘ waar zou ik je indelen , je bent een heartley dus .. SLYTHERIN riep hy , & zag hoe de tafel van slytherin begon te roepen en klappen , ik stond op en ging richting de tafel waar mijn broer al dadelijk teken deed dat ik by hem moest gaan zitten .. ik ging naast de jongen met blond haar zitten en zag mijn broer breed glimlachen ‘ Waat?’ vroeg ik , ‘Nou ik ben blij dat je by ons zit ‘ lachte Jason & hy stelde het meisje met rood haar voor als Taylor zijn meisje & de jongen met blond haar als ... Draco , Draco Malfoy
Reageer (1)
cool
2 jaar geleden