Foto bij Part 3.3 - Who wants to sing with us?

Ik vind het vertellen van het verhaal wat Eva aan Melissa vertelt over haar probleem lastig, dus skip ik dat over. Sorry guys! But it isn't easy. En goed opletten, want halfverwege dit hoofdstuk ga ik over naar een andere POV, maar dat geef ik natuurlijk wel even aan ^^

Eva's point of view.
Druk tweetend stonden Melissa en ik tussen allerlei meiden in een rij voor het hotel waar de jongens overnachtten. Tenminste, dat dachten wij en alle andere meiden omdat als verrassing de jongens een Q&A hadden georganiseerd. Natuurlijk moesten Melissa en ik daar bij zijn. Ik keek wat rond op twitter en glimlachte toen ik een nieuwe tweet van Zayn zag staan. 'Good time in Holland so far! Met two very incredible people. :)' "Denk je dat die tweet over ons gaat?" Vraagt Melissa die ook de tweet leest. Ik haal mijn schouders op terwijl ik druk typ om een nieuwe tweet te zetten. 'Here I am, standing in a group of thousand screaming girls before a hotel.' Ja, ik was altijd bezig op mijn iPhone en als ik dat deed was ik op twitter. Twitter was mijn verslaving, kon je wel zeggen. Ik ging naar mijn profiel en zag dat ik van 119 volgers naar 579 ben gegaan, zou dat komen doordat Zayn mij volgt?
Binnen aangekomen stonden Melissa en ik -toevallig- helemaal vooraan. We hadden ons door al die meiden ge dringt en hadden vooraan een plekje bemachtig. Ik tikte Melissa aan en wees in een hoekje waar duidelijk de krullen van Harry te zien waren. Melissa probeerde te zwaaien, maar hij zag het niet. Na zo'n dertig minuten kwamen de jongens aanlopen.

Louis' Point Of View
Ik luister goed naar alle vragen die gesteld worden en probeer net als de andere jongens zo goed en duidelijk mogelijk antwoord te geven. Ik heb al lang gezien dat Melissa en Eva ook tussen de menigte staan. Zayn had het al gedacht vanwege een tweet van Eva of zo en ik heb hem ook al naar haar zien glimlachen en knipogen. Ik heb mijn ogen strak op Melissa gericht, die vrolijk om zich heen kijkt en foto's maakt met een camera en af en toe iets op haar mobiel doet. Ik schrik op als Niall mij aantikt. "Dude, je moet praten." Fluistert hij in mijn oor. Oh ja, we gaan nu zingen en hebben besloten om drie fans het podium op te roepen. "We hebben allemaal onze dromen." Begin in. "Die van ons is uitgekomen. We zingen dan niet solo, maar zijn samen gevoegd in een groep: One Direction. Dat was het beste wat in mijn leven is gebeurd." Alle meiden beginnen vrolijk te klappen en te gillen. "Jullie kennen vast en zeker allemaal het nummer: What Makes You Beautiful?" Iedereen begint harder te gillen en ik moet er een beetje om lachen. "Wie wilt er met ons zingen?" Roep ik door de microfoon en dat is het moment dat de hele zaal op z'n kop staat en nog harder begint te gillen. Alle vijf kijken we rond. "Zij daar?" Vraagt Liam en hij wijst een meisje aan die druk op zichzelf aan het wijzen is. We stemmen in en Liam roept haar het podium op. Ik merk dat Zayn ook een meisje op het podium roept die door haar vriendin druk werd aangewezen en richting het podium werd geduwd. Een glimlach siert mijn gezicht en een warm gevoel loopt door mijn lichaam als ik zie dat het Melissa is, die verlegen een microfoon van Harry aanpakt en naast mij komt staan. Ik sla een arm om haar heen en ik voel rare kriebels in mijn buik aan ze naar mij glimlacht.

Reageer (4)

  • lilarrzaill

    awh, zayn is echt gewoon te cute hier!

    1 decennium geleden
  • ANOUKxKUONA

    omg dit is zo schattig <3

    1 decennium geleden
  • ardjan

    leuwkk!

    1 decennium geleden
  • PossibleX

    Super mooi geschreven!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen