Part 3.2 - Tell me why..
Melissa point of view.
Bezorgt kijk ik naar Eva. “gaat het weer een beetje?” we zaten in Starbucks, precies hetzelfde tafeltje. Eva zit tegenover me met Zayn naast haar en aan haar andere zijde zit Liam. Ik zelf zit ook in het midden tussen Harry en Louis in. Niall zit aan de kop. “Ik ben het hoofd. Woehoe.” Ik schiet in de lach wanneer Niall op staat van zijn stoel en een raar dansje doet. Ik zie hoe Zayn naar Eva kijkt en zijn hand op haar bovenbeen legt. Ze trekt een pijnlijk gezicht en Zayn kijkt haar geschrokken aan. “Mijn knie doet nog zeer.” Mompelt ze en glimlacht pijnlijk. Hij knikt. “Sorry.” Ze wuift het weg. Ik zie de twinkeling in haar ogen. De jongens zouden nog zes dagen hier blijven en dan zou ik ze waarschijnlijk nooit meer zien. Natuurlijk gaan we tegen elkaar zeggen we bellen, mailen en sms’en nog, maar dat houd niemand vol. Dat zal je de eerste weken volhouden en dan zal het beetje bij beetje verminderen tot helemaal geen contact en daarbij, ze hebben het nog druk met de band. Ik zucht diep bij deze gedachten en staar uit het raam. In mijn ooghoek zie ik Louis naar me kijken maar ik negeer het. Hij heeft al een vriendin en hij vind mij echt niet mooi. Ik ben niet mooi. Eva lijkt haar probleem wel vergeten te zijn. Ik moet gewoon weten waarom ze zichzelf dat aan doet. “gaat het wel?” ik draai mijn hoofd een beetje en kijk recht in twee prachtige groen, blauw, grijze ogen. Ik wil zeggen dat het gaat maar ik krijg geen woord over mijn lippen. Ik knik enkel en blijf hem in zijn ogen kijken.
Samen met Eva zit ik in de woonkamer. De jongens moesten nog weg voor een interview. “Eva.” Ze keek op en ze weet waar ik het over heb. “Ja?” “Waarom doe je dit? Ik wil niet dat je jezelf pijn doet. Had me verteld wat er met je is!” “ik..” het blijft een tijd stil, voor ze haar mond open doet om wat te zeggen. Maar het blijft stil. Ze sluit haar mond weer. “Ik.. eh.. Ik weet niet hoe ik het je moet vertellen.” Zegt ze dan zacht. “Gewoon vanaf het begin, dat is het makkelijkste.” Ik glimlach bemoedigend naar haar. Ze begint langzaam te vertellen..
Reageer (4)
aahhh!
1 decennium geledenspanneendd ;p
1 decennium geledenk ben nieuw op quizlet en jij hebt nou mijn 1e reactie
poor girlies. but superlouis en amazayn zayn are there for them
1 decennium geledenVEWDUWRRR!!
Nou, nu wil ik weten wat er aan de hand is *kijkt gefrustreerd*
1 decennium geleden