Foto bij 10.3

Zarry.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Nikki4ever

    wat ik niet begrijp is dat als je écht van iemand houdt waarom je dan nog überhaupt naar andere vrouw( of óf en) man kíjkt!!! Laat staan nog meer met ze doen! Want als je écht verliefd ben dan zijn alle andere vrouwen(of óf en) mannen niet meer interessant!!!!

    1 decennium geleden
  • xkusjejoyce

    omg niet stoppen, dit verhaal is geweldig het mag niet afgelopen zijn over 34 hoofdstukken.
    maar snel verder xox

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Oké, k heb dit hele verhaal in freaking 2 dagen gelezen,
    En nu moet het echt snel verder, want k ben kinda verslaafd.

    Justin gedraagt zich echt als een ass.
    Als hij nog iets doet met die Caitlin moet Amy het uitmaken en met Zayn Malik gaan, of Harry Styles, of Ryan of Chaz of de té sexy Lautner en dan word Justin jaloers en heeft ie gevoeld dat ie haar nooit meer wil missen en dat zij de enigste is, en zegt 'ie gwn hard in Caitlin de face dat ie niet van der houd, en nadat het uitging met hen ook nooit meer heeft gedaan, en dat Amy de enigste is, en dat hij haar nooit meer wil zien.
    Dan gaat ie er alles aan doen om Amy terug te krijgen van Zayn,Harry,Ryan,Chaz of Taylor.
    En dat lukt dan, want eerlijk is eerlijk Justin is gewoon de SEXY'EST!!! :)

    But anyway, nieuwe Abo+Kudo ! :D



    SNEL VERDER :D :) :$ (hoera) (A) (flower) (dance) (H) (K) (krul) (baby)

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Noooooooh, niet afgelopen ):
    Snel verderrr!! x

    1 decennium geleden
  • wowdrews

    OMG gaat het echt stoppen naar 34 hoofdstukken :(
    Komt er geen gevolg op ofso?
    Snel snel verder You're 2 are awesome (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen