If you touch her, you'll be dead

Seth POV

Ik zucht en kijk naar de wc. Natuurlijk deed ik maar alsof. Maar ik kan daar moeilijk blijven zitten alsof er niks is. En trouwens, ik kon Jade sowieso al niet onder ogen komen. Ik weet wat zij gezien heeft en ik hoop dat ze die informatie voor zich houdt, anders is die vampier de pineut, maar zijn ook wij de pineut. Maar aan de andere kant ga ik haar ooit wel eens moeten vertellen over onze soort. Ik begin nu net een beetje op mijn gemak te lijken bij haar en dan gebeurt dit weer. En dat is nog niet eens het ergste. Jade's leven is in gevaar door die vampier. Ik wrijf door mijn ogen en zucht. Ik vermoord die vampiers die bevriend zijn met die vampier van daarnet nog wel een keer, maar nu niet. Nu heb ik teveel aan mijn hoofd. Ik zie Jade verderop staan met Jack, haar broer en loop op haar af. Mijn hart blijft stilstaan als ik haar hoor praten. Een lichte grom gaat over mijn lippen en voordat ze merkt dat ik die grom deed, verstop ik me gauw achter een deur. Mijn piekerige haar zal ze vast wel zien. Ik probeer er altijd iets van te maken door er gel in te doen, maar het is echt verschrikkelijke flut. Ik kijk om me heen en zie dan Leah kijken naar Jack. Valt zij op Jack? Is ze ingeprent? Ergens voel ik blijdschap opkomen voor haar. Ik wil als een broer voor haar zijn, geen pestkop. Ik weet ook wel dat ik vervelend doe met mijn achterlijke hyperactieve gedoe, maar ze moet begrijpen dat ik van haar hou, ook al zeg ik dat nooit recht in haar gezicht. Maar doen alle broers dat niet op deze manier? Ik kijk naar Leah die eerst even geïnteresseerd kijkt naar Jack, maar snel haar ongeïnteresseerde blik weer terug behoudt als Jack omkijkt. Nee, Leah vindt ook dat Jack het niet mag weten. Ik wil het Jade zo graag mogelijk vertellen, maar dat zou nu nog te snel zijn. Het liefst zou ik haar bij haar broer vandaan willen trekken en haar willen kussen. Die zachte, volle lippen... Ik droom half weg en merk daardoor niet dat Mike richting Jade gaat. Pas als ik mezelf een beetje wakker geschud heb, zie ik Mike. Ik grom nu pas echt. Mike is diegene die altijd een beetje playerig overkomt. Eerst op Bella, dan op Jessica en nu weer op Jade. Maar van Jade blijft hij af! Ik doe dapper een paar stappen naar voren en sta binnen een paar seconden bij Mike in de buurt. Hij gaat inderdaad op Jade af en blijft voor haar staan. Hij bekijkt haar met een lieve grijns. Ik knars met mijn tanden en wil weten hoe Jade erop reageert, maar ergens heb ik ook geen zin meer om dit aan te zien. Zou ik er nog wel mee kunnen leven als Jade op hem ingaat? Binnen een paar seconden sta ik bijna geplakt tegen Mike. Ik kijk hem boos aan en hij kijkt me vreemd aan, met zijn lelijke varkensogen. 'Oprotten, Newton,' sis ik tussen mijn tanden door. Als hij zijn arm om Jade slaat, word ik helemaal gek. Ik ga nog dichterbij staan. 'Ik was duidelijk, denk ik. Oprotten,' sis ik tegen zijn gezicht, zodat hij mijn dreigende houding wel moet opmerken. Ik weet gewoon dat Leah en de jongens naar mij kijken, maar ik trek me er niks van aan. 'If you touch her, you'll be dead!' fluister ik in zijn oor, waarna hij me vreemd aankijkt en zijn arm aarzelend richting Jade houdt.

Reageer (1)

  • Cavaliere

    best creepyxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen