Foto bij Part 3.1 - Something wrong?

Wow guys, we did it! Meer dan 50 abo's en we staan in de top (: Kunnen we het zo houden? (:

Eva's POV.

Ik haalde mijn iPhone tevoorschijn en zat er wat op te kloten terwijl ik wachtte tot de jongens klaar waren. "Hoe lang blijven jullie hier nog?" Hoorde ik Melissa vragen en Harry die antwoord gaf, maar ik hoorde amper wat hij zei. Mijn gedachten waren bij Zayn. Het feit dat ik maanden over hem gefantaseerd heb en mijn kamer vol hangt met zijn naam en gezicht overal. En nu ken ik hem persoonlijk en heb ik echt een crush op hem, al ken ik hem pas en voelt hij toch niks voor mij.
De jongens zijn inmiddels aangekleed en gaan elk op een plek zitten. Een warm gevoel spreidt zich door mijn lichaam als Zayn naast mij komt zitten en zijn hand langs mijn arm strijkt. Snel kijk ik de andere kant uit zodat hij mijn rode hoofd niet zou zien. Inmiddels zijn Melissa en de andere jongens druk in gesprek. Ik zit er weer eens verlegen bij, pak dus mijn iPhone en kijk rond op twitter. "Is je twitter naam admireliam?" Ik hoor Zayn even grinniken. Ik voel dat ik bloos en doe twitter snel weg. "Dat is een fan account." Mompel ik terwijl ik inlog op mijn persoonlijke twitter. 'One Direction had an amazing concert, smiled the whole time.' Typte ik in en vervolgens stond het op twitter. "Hoe heet je?" Ik kijk naar Zayn die op zijn mobiel bezig is en een korte blik doet mij weten dat hij op twitter is. "EvaOfficial met een x erachter." Ik kijk toe hoe Zayn het intikt op zijn mobiel en vervolgens op mijn profiel op de follow button klikt. "Mij volg je zeker al?" Zegt hij grinnikend. Ik knik terwijl ik druk een nieuwe tweet zet. "All the pain I have and nobody who sees it? Wat is er?" Fijn, nu Zayn me volgt leest hij al de tweets die ik zet. "Niks." Mompel ik. Zayn zucht en kijkt verder op zijn mobiel. "Aan je tweets te zien is er wel wat, kom mee." Zayn pakt me bij mijn pols, wat vlinders doet rondvliegen in mijn buik, en trekt me de kamer uit terwijl hij tegen de anderen zegt dat wij even weg zijn.
Als we een paar gangetjes door zijn gelopen kijkt Zayn mij met een serieuze blik aan. "Wat is er?" Vraagt hij. Ik staar naar de grond, twijfelend of ik het zou vertellen of niet. "Wel." Mompel ik. Een traan baant zich een weg over mijn wang richting de grond en met een ruwe beweging veeg ik hem weg, hopend dat Zayn het niet geeft gezien. Ik hef mijn linkerhand op en schuif langzaam de mouw van mijn vest omhoog. Kleine schaafwondjes op mijn pols die ik weken heb verborgen, worden zichtbaar. "Nee." Mompelt Zayn. "Jawel." Fluister ik zachtjes. Tranen stromen over mijn wangen. "Maar waarom?" Ik haal mijn schouders op en voor ik het weet barst ik in tranen uit. Zayn slaat zijn armen om mij heen. "Rustig maar." Fluistert hij zachtjes in mijn oor.
Zo staan we een tijdje, tot we een stem achter ons horen. "Zayn, Eva, wat is er?" Snel duw ik Zayn van me af en kijk naar Liam, Niall, Louis, Harry en Melissa die ons elk vragend aankijken. Met een snelle beweging schuif ik mijn mouw weer naar beneden, hopend dat niemand mijn schaafwonden gezien heeft. Melissa loopt meteen naar mij toe bij het zien van mijn rode, opgezwollen betraande ogen en slaat haar armen om me heen. "Wat is er?" Fluistert ze in mijn oor. Ik schud langzaam mijn hoofd en gebaar dat ik het later wel vertel. "Ik ben er altijd voor je." Melissa glimlacht even naar me en ik glimlach terug naar mijn aller beste vriendin. De andere jongens kijken Zayn vragend aan, maar hij wuift het weg. Ik kijk naar Melissa die naar Louis kijkt, als ik mijn blik op Louis werp zie ik dat zijn ogen heel sneaky op Melissa gericht zijn. Ik wist dat Louis iets voor Melissa voelde, ook al had hij een vriendin, het was super duidelijk.

Reageer (4)

  • ardjan

    superrrrrr! we want mooooooowre

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    <3333
    Geweldig!

    1 decennium geleden
  • wealllove1D

    OMG, zayn is zooo lief (H)

    1 decennium geleden
  • Crawley

    <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen