Ilse.
Ik was met claudia aan het praten, ik was blij dat ik vandaag niet live hoefde te zingen. ‘Ilse, Wil je iets leuk aantrekken. Want na het concert heb ik een verassing voor je.’ ik hoorde Louis en ik draaide om. Ik grinnikte. ‘Tuurlijk wat jij wil Lou.’ Ik trok een spijkerbroek aan en een leuk shirtje. Ik deed mijn hakken aan en ik keek in de spiegel. Ik zag er leuk uit en ik was nu iets langer dan normaal. ‘Claudia je moet klaar gaan staan!’ riep ik naar haar. Claudia liep de kleedkamer uit en ik glimlachte. Ik liep naar Harry toe en gaf hem ongemerkt een kusje op zijn wang. Ik grinnikte en Louis was heen en weer aan het wiebelen. Ik haalde mijn schouders op en zei dat ik even naar de coulissen ging, kijken of Claudia klaar stond. Ik liep naar de plek waar Claudia stond en ik stak mijn duim op naar de geluidsman. Hij liet de cd afspelen en ik hoorde mijn stem. Claudia liep het podium op. Ik keek even naar haar en glimlachte. Na een paar minuten hoorde ik geen muziek meer. Ik rende terug en ik zag Louis met mijn Ipod in zijn handen staan. ‘Louis doe terug!’ Gilde ik wanhopig. Ik had niet gemerkt dat Niall achter me stond en hij klikte iets vast aan de achter kant van mijn broek. Hij stopte een oortje in mijn oor en drukte een microfoon in mijn hand. Ik werd mee getrokken door Liam naar een plek en hij rende weer weg. Het grote scherm ging uit elkaar en toen liep ik voorzichtig naar voren. Claudia keek zich geschrokken om. Ik begon te zingen en ik keek even naar de band die daar zaten. Ze wisten precies alle noten. Ik glimlachte en gebaarde dat ze iets sneller moesten spelen. Ik begon het trappetje af te lopen en ik begon verder te zingen. Claudia rende boos het podium af.

Louis .
We hadden Liam verteld wat er was en hij zou ons ook helpen. Ik was nerveus. Ik kreeg bijna niet de ipod los van het kabeltje. Ik grinnikte en uiteindelijk had ik de iPod in mijn hand. Ik zag Ilse naar me toe rennen. Niall maakte de oortjes vast en Hij duwde een microfoon in haar handen. Vervolgens duwde Liam haar voor het grote scherm. Toen stond ze ineens op het podium. Harry keek raar naar ons. Ik trok hem mee en we keken naar Ilse die op het podium stond. Ik keek naar Rosa die ons best wel boos aan keek. Uiteindelijk moest ze toch lachen. Ze gaf me een knuffel. ‘Bedankt Lou.’ Ik keek naar haar. Ik was blij dat ze het niet zo erg vond. Rosa rende weer weg en ze kwam terug in haar dansoutfit. ‘Jullie moeten zo op jongens.’ Hoorde ik onze manager zeggen. Harry was nog steeds naar Ilse aan het staren. ‘Wauw..’ hoorde ik hem zeggen. Ik kon precies aan harry’s houding zien dat hij Ilse echt zag zitten. Ik trok Harry mee naar de plek waar we heen moesten. De lichten in de zaal ging uit en Ilse kwam het podium af. Ze keek even naar mij en ze glimlachte. Rosa gaf haar een knuffel. Ik zag dat ze iets zei en dat Ilse liep weg. ‘Jongens, het laatste lied Zingt Ilse met jullie mee. Ze komt later het podium op. Introduceer haar als nieuw voorprogramma oke?’ De manager klonk nerveus. Ik grijnsde en knikte. We legde onze handen bij elkaar. ‘ONE DIRECTION!’ De muziek was al begonnen met spelen en wij stonden klaar. Ik grinnikte en keek even naar Harry. We begonnen te zingen en we kwamen het podium op. De hele menigte ging gillen. Ik lachte. Dit was geweldig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen