WOENSDAG was GEWELDIG ♥ Check de foto's op mijn twitter :
http://www.twitter.com/itsjustrosaa of op mijn Tumblr pagina
www.RosaPhotographs.tumblr.com ♥

Louis.
Niall vertelde me alles en ik keek hem aan. Dit kon niet gebeuren, Ilse moest bekend worden niet die stiefzus van haar. Ik keek op mijn telefoon, het was al rond half 6 ’s middags. Ilse en Harry zouden nu wel in het restaurant zitten aangezien we vanavond een concert zouden houden. Ik dacht na en ik voelde ineens iemand om mijn nek hangen. Ik draaide om en ik glimlachte. ‘Rosa!’ Ik gaf haar een knuffel. ‘jij ook hier?’ Ze grijnsde en ik zag precies aan haar blik dat ze wist dat ik het ook wist. ‘Je gaat niets uithalen, Lou. Ilse krijgt problemen dan.’ ‘Rosa, je kan het niet maken. Ilse moet beroemd worden. Ze is goed!’ Rosa schudde streng haar hoofd. ‘Je doet het niet lou.’ Ik knikte en beet op mijn lip. Ik keek even naar niall die grijnsde. ‘Niall jij doet ook niets.’ Ik moest lachen. ‘Dan doet zayn iets of Liam’. ‘Wat is er met mij?’ Liam kwam aan lopen en ik keek even naar Rosa. ‘Er is niets hoor Liam!’ ik glimlachte naar Rosa. Ik pakte mijn mobiel en typte een smsje: ‘Ik heb een plan. Meet me rond half 7 bij onze muziekman! X Lou.’ Ik stuurde het naar Niall toe en glimlachte. ‘Ik ga me omkleden!’ Ik liep naar de kleedkamer en trok mijn andere kleding aan. Ik liep naar mijn kapster en ik ging zitten. Ze deed snel mijn haar, Mijn haar was ook niet zo moeilijk. ‘Dankje!’ ik liep vrolijk naar de tafel waar het geluid werd bediend. Niall kwam aangelopen. Snel legde ik het uit en ik keek even naar de geluidsman. Hij begreep dat we het over Ilse en Claudia hadden. De man liet zien waar de ipod van Ilse zat en waar het lied op stond. Ik knikte. ‘Oke Dus deze moeten we er gewoon uittrekken?’ De man knikte. ‘Ja en dan zou ik zorgen dat Ilse hem niet terugkrijgt.’ Ik keek naar niall en hij knikte. ‘Dat gaat wel lukken.’ Ik hoorde Harry lachen en dat betekende dat ze terug was. ‘HAZZA! ‘ Ik rende op ze af en gaf Harry een knuffel. ‘Hi Lou!’ Ik keek naar Ilse die er naast stond.

Harry.
We zaten al rond half 6 in het restaurant en het was maar goed ook. Toen we klaar waren hadden we nog in het park gezeten. Daar is een conclusie gekomen dat we elkaar leuk vonden. ‘ilse, je bent leuk.’ Het floepte er gewoon uit en ik glimlachte. Ze keek vrolijk op. ‘Jij ook.’ Ik keek naar haar en gaf haar een kusje op haar wang. ‘Misschien wil je mijn vriendin zijn?’ Ze keek me gelukkig aan en ze knikte voorzichtig. ‘Ik wil liever niet dat de andere het weten..’ zei ze zachtjes. Ik knikte. ‘Als jij dat wilt, dan houden we het nog even geheim.’ Ik keek naar haar en glimlachte. We besloten terug te lopen en ik had haar hand vast. ‘Het was een leuke avond. Zo Nog even optreden.’ Ze knikte stilletjes. Ik vroeg me af wat er was. Iedere keer als ik over het concert begon dan werd ze stiller. We liepen het gebouw in en Louis kwam op me af rennen. ‘HAZZA!’ ik grijnsde ‘Hi Lou! ‘ Hij gaf me een knuffel en ik grijnsde. Typisch Louis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen