Foto bij Part 2.4 - Don't shame.

Zayn point of view.
Ik grijns breed en leg mijn vingers onder de kin van Eva. Ik hef haar hoofd een beetje op en kijk haar aan. “je hoeft je niet te schamen.” Ik knipoog. Ze is mooi, maar eerst wil ik haar leren kennen. Ik ben niet zoals vele andere jongens. Ik ga meisjes niet gebruiken voor de lust. “hee, tortelduifjes! Komen jullie nog?” roept Liam. Ik laat Eva los en samen lopen we in stilte naar de rest. “hehe.” Zucht Harry. Eva en Melissa zetten zich op de voorste rij en gaan op de grond zitten. Er zijn namelijk geen stoelen. We maken ons klaar en Liam begint met het zingen van What makes you beautiful. Mijn ogen blijven gericht op Eva. “doe die oogsex eens ergens anders.” Sist Niall in mijn oor. Ik kijk hem verbaasd aan en voel hoe het schaamrood naar mijn wangen stijgt. Ik merk hoe Melissa naar Louis staart. Ik grijns breed. Volgens mij ziet ze hem wel zitten. Ik begin te zingen wanneer mijn tekst komt. Mijn ogen blijven gericht op Eva.

“jullie waren echt geweldig!” roept Melissa en knuffelt ons één voor één. Ik sla mijn armen om Eva heen als ze naar me toe komt om me een knuffel te geven. Ik snuif haar geur op. Ik weet niet wat het is, maar ze doet iets met me. Al vanaf onze eerste ontmoeting, toen ze voor onze voeten viel. “ik heb honger” iedereen zijn blik draait naar die van Niall. “daar is de koelkast.” Ik wijs naar een kleine koelkast in de hoek van de kleedkamer. Niall loopt, of nou ja rent, naar de koelkast en haalt er een wortel uit. Louis kijkt met grote ogen naar Niall en loopt met stevige passen naar Niall toe. Hij trekt ruw de wortel uit zijn handen en stopt het terug in de koelkast. Ik kijk naar Melissa en Eva en hoor ze zacht grinniken. “het concert begint over een uur!” onze manager komt de kamer binnen. “we moeten ons klaar maken.
vermaken jullie je?” Louis kijkt vragend naar Melissa en Eva. Ze knikken en laten zich op de bank
zakken die ergens in de hoek staat. We verlaten allemaal de kamer en laten Melissa en Eva alleen
achter. We lopen door naar de visagiste en gaan zo door naar de styliste. Als we helemaal klaar zijn lopen we terug naar de kleedkamer. “gaan jullie liever in het publiek staan of naast het podium?” vraagt Niall. "we gaan wel naast het podium!” zegt Eva en Melissa knikt instemmend.

Zouden jullie allemaal op het kudo knopje willen drukken en ons in de top brengen? ^^ dat zouden we echt geweldig vinden!

Reageer (4)

  • Wolveline

    zit je te lezen komt er ineens reclame voorbij(typing)xDxDxD geniaal!!!!!(Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    oeh, dit is ook leuk een POV vanuit zayn!!
    Maar nu reageer ik alweer terwijl ik mezelf had voorgenomen om door te lezen:$

    1 decennium geleden
  • ANOUKxKUONA

    hahaha geniaal XD.
    +kudo ^^

    1 decennium geleden
  • STARMYBUCKS

    OH FUCKING HELL YEAH.
    Ik probeer voordat ik naar Amsterdam ga nog een nieuw deel te posten (:

    xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen