Foto bij O2O.

speciaal voor jullie ^^

Ik zit naast May, aan de andere kant van me zit Niall, schuin over me zit Hij en recht over me zitten Zayn en Liam.
We zitten op een half ronde bank in McDonalds, ik had hier totaal geen trek in, dus ik had een salade bestelt, hij zag er best lekker uit moet ik toegeven.
Mijn blik dwaalt naar Harry, ik merk hoe hij al naar mij was aan het kijken, hij zag er geweldig uit vandaag. Hij geeft me een zuinig lachje en slurpt dan nonchalant aan zijn milkshake, hij was ook niet zo voor de hamburgers hier.
May valt het meteen op dat we elkaar zitten aan te kijken, dus ik kijk snel weg van hem en bekijk mijn salade nog eens goed. Hij was kleurrijk en best wel oké, maar niet zo mooi als Harry. Ik wil mijn ogen losrukken van het groene slablaadje, maar het lukt me niet. Ik mag niet toegeven.
Dan voel ik een hand op mijn knie, het was niet die van May, dat kan ik je zeggen.
Ik kijk naar de hand en zie de onmiskenbare polsbandjes, die maar van één persoon kunnen zijn. Ik kijk op en recht in zijn ogen, ze zijn groen-blauw en één van de mooiste fenomenen ooit. Misschien wel wereldwonder 8?
Hij lacht naar me en neemt mijn hand vast. Ik wil hem stoppen, hem weg duwen, maar dat lukt me ook al niet.
Ik lijk nergens in te slagen op deze dag. zo ongeveer 10 ogen branden op ons, ik voel hoe Niall gaten door ons heen boort en Liam stilletjes aan Harry's haar aan het verbranden is met zijn blik.
De nieuwsgierigheid brandt.

Reageer (7)

  • xxxsmile

    love it.(flower)

    1 decennium geleden
  • AudreyH

    wah mooi geschreven! ze zijn zo schattig! ik ben echt totaal geen fan va one direction maar dit is toch echt wel een leuk verhaal! *O*

    kudo!(kudo)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen