Chapter OO3
Vermoeid loop ik de school uit. Dit was weer zo'n saaie schooldag geweest, maar nu kan ik eindelijk weer naar huis. Ik loop naar huis. Ik maak de voordeur open en ga naar binnen. 'Selena, ben thuis.' Roep ik door het huis.
'Ben in de woonkamer, Jus.' Roept Selena. Ik zet mijn tas op de vloer in de gang en loop de woonkamer binnen.
'Hoe was je schooldag?' Vraagt Selena.
'Net zo saai als alle andere schooldagen.' Zeg ik. Ik loop naar Selena toe en druk een kus op haar wang. Dan ga ik op de bank zitten en leg mijn voeten op tafel.
'Voeten van tafel, Justin.' Zegt Selena.
'Je bent me moeder niet.' Zeg ik lachend, maar ik haal mijn voeten van tafel. Ik sta op en loop de keuken binnen. Ik pak een glas en vult die met Cola. Ik drink het in een keer op en zet het glas op het aanrecht. Ik loopt naar Selena toe, die mijn was aan het opvouwen is. Ze lijkt net mijn moeder. Ze is wel lief. 'Laat mij dat maar doen, het is tenslotte mijn was.' Zeg ik en ik begin mijn was op te vouwen.
'Nee, ik doe het wel. Ik heb verder toch niets te doen.' Zegt Selena. Ik haal mijn schouders op. Ik stop met opvouwen. Ik ga naar mijn slaapkamer en ik laat me op mijn bed vallen. Ik ben nerveus. Over een paar dagen ben ik vader. Dan heb ik een kind. Misschien kan ik het niet, een kind opvoeden. Ik ben ook best wel bang. Dat komt er iemand de kamer binnen en ik ga recht op mijn bed zitten. Selena komt met tranen in haar ogen de kamer binnen. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Hey Sel, wat is er?' Vraag ik aan haar en ik sla mijn armen om haar heen. We lopen op het bed en gaan zitten.
'Ik ben zo bang, Justin. Wat als ik nou geen goede moeder ben?' Zegt Selena.
'Selena, ik ken je. Je wordt een super goede moeder. Geloof me.' Zeg ik en ik wrijf over haar rug.
'Maar ik weet niet hoe ik een moeder moet zijn, Justin.' Zegt Selena.
'Selena, van nieuwe dingen kun je weer dingen leren. En ik ben er om je te helpen en Chris is er ook om je te helpen. Er zijn mensen die je helpen. Je bent niet alleen, Selena.' Zeg ik. Selena legt haar hoofd op mijn schouder.
'Dankjewel, Justin. Jij wordt ook een geweldige vader. Dat weet ik zeker.' Zegt Selena.
'Dankjewel, Selena.' Zeg ik dankbaar en ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik houd van Selena. Soms heb ik het gevoel dat ik haar in de steek heb gelaten, toen ik iets met Chris kreeg.
'Selena? Heb ik je in de steek gelaten toen ik iets met Chris kreeg?' Vraag ik aan Selena.
'Nee, natuurlijk niet, Justin. Liefde is niet te stoppen.' Zegt Selena en ze glimlacht naar me.
'Bedankt. Zelf had ik het gevoel dat ik je echt in de steek had gelaten.' Zeg ik. Selena schud glimlachend haar hoofd en geeft me een knuffel.
'Ik heb honger.' Zegt Selena. Ik begint te lachen.
'Jij hebt altijd honger!' Zeg ik tegen haar.
'Ja hallo! Ik ben een zwangere vrouw! En jij hebt anders ook altijd honger!' Zegt Selena lachend.
'Ja hallo! Ik ben een zwangere man!' Zeg ik en ik stop een kussen onder mijn shirt. Selena kont niet meer bij van het lachen.
'Wat leuk, Justin. Gefeliciteerd!' Zegt Selena lachend. Ik sta op en leg mijn handen op mijn buik.
'Kom op, zwangere vrouw. Deze zwangere man heeft honger.' Zegt ik en Selena begint weer te lachen. Ze staat op en we lopen naar beneden. We lopen de keuken binnen.
'En waar heeft de zwangere man zin in?' Vraagt Selena.
'Ik wil patat, pannenkoeken en pizza.' Zeg ik en Selena kijkt me met grote ogen aan. Er ontstaat een glimlach op Selena haar gezicht. Ze pakt pizza, pannenkoeken en patat uit de koelkast. Daarna pakt ze een blender uit een van de keukenkasten. Ze stopt de patat, pannenkoeken en pizza in de blender en zet hem aan. Ze pakt een glas en schenkt de dikke drab uit de blender erin. Het lijkt echt net kots. Ze zet nog een rietje in het glas en duwt het glas in mijn handen. 'Drink smakelijk.' Zegt Selena en ze tovert een glimlach van oor tot oor op haar gezicht. Ik twijfel even en neem een slok van de dikke drab. Ik begint de kokhalzen. Ik laat het glas vallen en ren naar het toilet. Ik ga boven het toilet hangen en kots alles uit. Selena komt naar me toe en begint keihard te lachen.
Reageer (2)
Awwwww
1 decennium geledenJustin,jij wou patat,pannenkoeken en pizza,dan krijg je ->kots je het uit.Jij weet ook niet wat je wil eaj?
Snel verdeeeeeeeeeeeeeeer.<333333333
hahaha, welke gek gaat dat dan ook opdringen. JUSTIN sukkel, dat doe je nietxD
1 decennium geledenmaar snel verder hoor!
x