Part 2.3 - Who is your favorite?
Eva point of view.
"Hey!" Liam begroet ons vrolijk als hij ons ziet. De bewaker zucht diep. "Dus dit zijn ze?" Vraagt hij. Liam knikt terwijl hij om mij en Melissa elk een arm slaat en ons naar binnen begeleidt. Ik kijk even poeslief naar de bewaker en loop dan mee naar binnen, waar de andere jongens op ons wachten. "Sorry dat we de pasjes vergaten te geven." Zegt Harry. "Maakt niet uit." Zeg ik en ik glimlach liefjes naar de krullenbol. Harry glimlach terug en ik voel een kleine trotsheid dat Melissa en ik hier gewoon lopen met One Direction. Eén of andere man loopt naar onze richting en mompelt geïrriteerd dat de jongens nu echt moeten soundchecken. De jongens lopen achter hun aan en Melissa en ik lopen ook mee. Melissa loopt tussen Louis en Niall en is met beide druk in gesprek. Voor hun lopen Harry en Liam, achter hen Zayn en daarachter kom ik, die alles wat in deze zaal hangt en staat goed bestudeerd. Er hangen allerlei interessante schilderijen en spullen. Ook hangen er posters van artiesten die hier hebben opgetreden, zoals Justin Bieber, Lady GaGa, Jonas Brothers, U2, Muse, Green Day, Destine en meer. Binnenkort zou er dus ook een One Direction poster hangen. Tenminste, dat hoopte ik. Ik grinnikte zachtjes bij die gedachte.
Ik schrik als ik tegen Zayn aan loop, die stil is gaan staan. "Sorry." Mompel ik verlegen. Zayn grinnikt. "Maakt niet uit, ik stond juist even stil om op je te wachten." Ik kan het niet helpen en een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Zayn glimlacht terug en samen lopen we snel achter de rest aan, die nu ongeveer 12 meter voor ons uit lopen.
"Vertel nog eens wat over jezelf." Zegt Zayn. Ik denk even na. "Wat wil je weten?" Vraag ik.
"Favoriete band?"
"One Direction." Zeg ik blozend. Zayn grinnikt.
"Favoriete voedsel?"
"Chicken Madras."
"Favoriete drankje?"
"Pasao."
"Mooiste kleur?"
"Paars."
"Favoriete nummer?"
"What Makes You Beautiful."
"Beste vriend of vriendin?"
"Melissa."
Zo gaat het een tijdje door, terwijl we de lange gangen doorlopen, tot Zayn de volgende vraag stelt: "Favoriete band lid van 1D?" Ik voel dat blosjes op mijn wangen komen. Al mijn vrienden en vriendinnen weten dat dat Zayn is, dat is duidelijk als je op mijn kamer komt, in mijn mobiel, agenda, schriften etc. kijkt. "Nou?" Zayn stopt zijn pas en kijkt me verwachtingsvol. "Dat ben jij." Mompel ik zachtjes, terwijl ik blozend naar de grond staar.
Reageer (4)
ahw, ik moest weer eventjes reageren:$
1 decennium geledendit is echt gewoon te schattig om niet te reageren!!
AAHHH!!
1 decennium geledenomg wat schattig <3
1 decennium geledenheeeel snel verder!
Snel verder
1 decennium geledenXxx