Foto bij Opkomende ideeën.

Deel 2 van mijn verhaal

Gelukkig was het na een les alweer pauze. In de pauze gingen Foek, Lynn, Maaike en ik, naar buiten op het gras zitten. Als we zitten begin ik te vertellen, “daarstraks toen ik bij de kluisjes was, gebeurde er echt iets geks. Armand vroeg of ik zondag mee naar Amsterdam ga, want er is dan een TH-fanmeeting. Zo idioot dat ik ben heb ik ja gezengd.” “is hij ook TH-fan?” vraagt Foek. Dan komen ook Egor en Ivo er aan, en komen ook bij ons zitten. “Moet je nu eens wat weten?” zegt Maaike tegen de jongens. “Wat is er dan?” vragen die dan op hun beurt. Weer vertel ik hun het verhaal en ze kijken mij aan alsof ze een spook zien. Na even vraag ik dan: “wie gaat er nog meer mee? Want ik ga echt niet alleen met hem mee.” “ ik” zeggen Foek, Maaike, ivo en Egor tegelijk, waar na Foek zegt: “als je het over de duivel hebt…” “….dan komt hij er net aan!” maak ik haar zin af. En net op dat moment komen Armand, wouter, Floris, Bastiaan en Javi aan gelopen en komen bij ons zitten. Om een gesprek te beginnen zeg ik dan maar: “eigenlijk lijkt het me wel leuk om beroemt te zijn, want dan kom je over bijna de hele wereld.” “Het is niet altijd leuk hoor. Ik bedoel dat je niet alles kan doen waar je zin in hebt. Je wordt wel zowat overal gevolgd. Nee, ik doe liever iets achter de schermen.” Zegt Floris. “De paparazzi hoort er ook bij enz.” zeg ik. Op dat moment krijg ik een sms van Abby: over een paar weken heb ik vakantie. We gaan weer met de familie op vakantie, dus Hanna en Aron gaan ook mee. Raad eens waar we dit jaar naar toe gaan. Oké, ik vertel het gewoon. We gaan naar Nederland. Waar woon je precies in Nederland, dan komen we naar ergens bij jou in de buurt. Groetjes abby.
ik besluit maar iets terug te sturen. leuk dat jullie naar Nederland komen op vakantie ik heb over een paar weken ook vakantie. Dan kunnen we samen wat leuks doen. Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen dat is een het onderste stuk van zeeland. Als je dingen wil bezoeken kan je ook naar België gaan dat grenst aan Zeeuws-Vlaanderen. Groetjes terug van Veerle.
Als ik het verstuurt heb, hoor ik net een stem zeggen: “doe eens wat gezelliger en zit niet de hele tijd te sms’en.” Blijk baar was Laura er ook bij komen zitten. Laura is mijn tweeling zus maar ik kan het niet altijd zo goed met haar vinden. Op dat opzicht ben ik wel jaloers op de kaulitz-twins, zij hebben wel een goede band met elkaar, had ik dat ook maar met Laura. “Veerle leeft je nog. Je droomt wel vaak weg, he.” “ik slaap niet zo goed soms. dan krijg is ‘s nachts nachtmerries en kan ik slecht terug in slaap vallen. Maar voor de rest niks aan de hand.” Ik zie dat ze net verder willen gaan vragen, maar dan gaat net de bel. Saved by the bell, zullen we maar zeggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen