Ik lach even ongemakkelijk en maak met mijn handen een gebaar dat hij moet opstaan. Tot mijn verbazing reageert hij, en staat op. Nogsteeds is dezelfde grijns op zijn gezicht aanwezig, maar ik negeer het en loop snel naar het toilet. Als ik terugkom zit hij met nogsteeds dezelfde grijns door de muzieklijst van mijn iPod te scrollen. ''Shit.'' Mompel ik tegen mezelf. ''Zei je wat? BELIEBER!'' Hij komt niet meer bij van het lachen en ik kan alleen maar voor lul staat midden in het gangpad van het vliegtuig, omdat Justin me niet terug op mijn stoel laat. Op zulke momenten komt echt de evil-Avery in me naar boven en heb ik zin om hem te wurgen. Seriously. Als hij is uitgelachen kucht hij even, en doet net alsof ik niet besta. ''Kan je alsjeblieft even opstaan?'' Vraag ik geïriteerd. ''Hmm, nee. Je ziet toch dat ik bezig ben?'' Hij gaat vrolijk verder met mijn iPod. ''Nou dan doen we het zo.'' Ik stap recht met mijn voet in zijn kruis en stap met mijn andere voet op mijn stoel. Ik laat mezelf vallen en kijk even naar Justin. Hij bijt heeeel hard op zijn lip, maar knijpt ook bijna mijn iPod fijn. Maar helaas, dat accepteert Avery niet. Ik ruk hem meteen uit mijn handen en met een rood hoofd kijkt hij me aan. ''Goh, je zou bijna zeggen dat je pijn hebt.'' Hik ik. ''You would haa?'' Piept hij terug. Ik besluit hem verder te negeren, doe mijn oortjes in, en neurie zachtjes mee met Jessie J. Al gauw trekt Justin ze weer uit mijn oor en krijgt weer zo'n stomme grijns op zijn gezicht. ''zeg, Justin Bieber stond in de 'Meest afgespeeld' lijst. Explane?'' Euhm, wat moet ik nu zeggen?, Ik kan hem niet negeren, of weglopen, want ik zit in een vliegtuig. Daar kom je meestal niet zo ver in. Fuck, Bieber..

We hebben besloten niet perse om de beurt te schrijven, en omdat ik langdurig heel erg chronisch ziek ben, heb ik wat meer tijd. :) Sam helaas niet, die heeft het te druk met school.. :(


Written by: xBiebertjee

Reageer (1)

  • JelenaB

    Love it!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen