Foto bij i am not scared in the dark

Ik ging op mijn bed liggen en viel direct in slaap maar het was deze keer geen droomloze zoals de voorbij e dage. Ik stapte naar een open plek die best wel mooi zou zijn als het middag of zo was, maar nu was het een doodse plek die heel eng was zelf na wat ik allemaal al heb meegemaakt . ik ging naar het midden van de open en keek gewoon wat rond mij .Plots vloog er een schim voor me. Dit had ik al mee gemaakt leek mij maar kom zoals ik mij goed kon herinneren moest ik der niet achter lopen, maar nu kwam er nog een schim op mij af .'Waar is die schim naar toe 'riep ze .ik wees naar de richting naar waar hij ging ,ze kwam dichter en dichter plots zag ik wie ze was het Was SERRENNA ik besloot haar maar te volgen .ik liep onder struiken door tot ik bij haar terug kwam ze had nu een houten staak vast en de schim leek tot stof vergaan .Ik werd wakker geschud door Britney .'je droomde 'zei ze leuk .Ik keek naar mijn klok en zag dat het nog net geen 1 uur was .Britney was terug in haar bed gekropen haar man was niet eens thuis had hem al een week niet meer gezien dus misschien zou een wandeling mij goed doen .Ik deed voor het mijn leren jas aan die strak rond mijn lichaam spande en ik sprong door het raam keek of niemand mij gezien zou hebbe en liep richting park deze keer. Ik ging rustig op een bankje zitten voor het meer .Het was volle maan dus het leek of het ochtend was .Ik hoorde geritsel van achter mij .'laat ge u nog zien of blijf je dood leuk achter mij staan.''Hoe wist je dat ik daar was 'vroeg een fluwele stem .'Edward ik denk dat ik gewoon goed gok '
Hij kwam naast me zitten en samen keken we naar de maan .'leuk jasje waarom doe je die op school niet aan vanna '
'ik gebruik hem liever om te vechten' shit heb ik me nu echt versproken hoe los ik dit nu op denken Vannessa .'Vechten ? 'vroeg edward .'je hebt dat niet gehoord waarom ben je hier eigenlijk ' goed vannessa van onderwerp veranderen werkt altijd .hij keek mij niet aan zelf weg .'kan dat eigenlijk beter aan jouw vragen het is voor een meisje in de nacht toch gevaarlijk '

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen