Seventy-eight
@Justin Drew Bieber
"BOE!" roept Ryan ineens onder de film door, en Christian slaakt een kleine gil. "Hahahaha, watje!" zegt Ryan, en hij port hem in z'n zij. "Ja, heel grappig Ryan." antwoord Christian, en hij probeert zich weer te concentreren op de film. "Hey Jolanda, lekker vriendje heb je zeg!" doet Ryan er nog een schepje bovenop. "Een bangerikje, hahaha!" Ik lach, want Ryan kan ook niet één keer zijn mond houden onder een film. "Ryan, zo is het wel weer genoeg hoor." probeer ik hem te stoppen. "Ja, houd je mond over mijn lieve vriendje! Hé Chrisje." Jolanda, slaat haar armen om Christian heen en geeft hem een paar zoenen. Ik zie dat Ryan zijn mond alweer open wil trekken, maar snel houd ik mijn handen ervoor. "Hey jongens, waarom zegt Chaz eigenlijk niks?" Ik kijk naast me, en zie dat Chaz met open mond ligt te slapen. "Ja, die ligt dus te slapen.." antwoord ik. "Heb ik voor niks het kaartje van Chaz betaald!" roept Ryan alweer, en hij wil Chaz wakker schudden. "Gast, laat hem, we maken hem na de film wel wakker." Maar dan gaan de ogen van Chaz open, en hij kijkt verbaasd om zich heen. "Waar zijn we.." vraagt hij nog half slapend. "Hahaha, we zijn in de bios man!" "Huh.." "Ja je hebt hier lopen slapen, slaapkop!" Dan begint Chaz door te krijgen wat we aan het doen waren. "Ohja! Nou uhm sorry." "Ja, dit kost je wel het kaartje, want je hebt de film niet gezien!" Ryan steekt zijn hand op. "HEY, KAN HET WAT RUSTIGER WE WILLEN EEN FILM KIJKEN JA!" roept ineens iemand in de zaal naar ons. We schrikken en gaan meteen rechtzitten. "Ryan, je moet ook niet zo roepen elke keer." sis ik naar hem, en hij haald zijn schouders op. "Jammer dan." antwoord hij eigenwijs, maar hij zegt de rest van de film geen woord meer.
Reageer (3)
hahah geniaal snelverder
1 decennium geledenhahaaha verder
1 decennium geledenHahaha! Super! <33
1 decennium geledenVerder!