Foto bij 20

Ik ben vandaag naar One Direction geweest, was echt awesome!
Zijn er nog meer fans van 1D die mijn story lezen? (:

Anne-Rose


Ik opende de deur en zag daar Jack staan, net gedoucht zo te zien. Hij rook nog lekker naar aftershave dus hij had zich ook wel geschoren. Weer pluspunten voor Jackie. ‘Hi, Jack. Come in. Are you hungry?’ ‘Hi, Anne-Rose. Yes I’m very hungry, what are we going to eat?’ ‘Go inside and have a look. It’s not ready yet.’ Jack knikte en liep naar binnen. ‘Wait, I have to cook my own meal, am I right?’ ‘Yep, I want to know if you can cook and it was you idea, so we’re going to make our own pizza.’ ‘Well let’s begin.’ ‘You have to make your own pizzaplate.’ Na nog een keertje diep gezucht te hebben stroopte Jack zijn mouwen op en pakte de verpakking om te kijken wat er allemaal in de bodem moet. Hij pakte alles wat hij nodig had. Ik ging naast hem staan bij mijn snijplank. Ook ik pakte de spullen. Misschien had ik toch wel moeten gaan koken, want dit is niet echt makkelijk. Jack begon al aan het rollen en was dus echt niet bang voor vieze handen. Ik raakte het deeg aan. ‘Iew, I can’t make this. Jack would you please make me some?’ ‘No it was your idea to make it by ourselfs so you can make your own.’ ‘Ahw Jack please?’ ‘No, sorry. And don’t look at me with those eyes because it wont help.’ Ik gromde wat en begon maar weer. Ik had te veel meel gepakt en zou het terug leggen, maar kreeg toen een goed idee. Ik pakte een handje vol en gooide het op Jack. ‘That’s because you didn’t want to make me any.’ ‘Oh tell me you just didn’t do that.’ ‘Ehm I didn’t do that?’ ‘Too late, if I were you I would start running by now.’ ‘Okay, well bye.’ En ik begon te rennen. Jack kwam achter me aanrennen met een schaaltje vol meel. ‘No Jack please, look I’m begging you for mercy.’ Ik ging op mijn knieën zitten. ‘It kinda looks cute, but it’s not going to work. I wont show any mercy for you missy.’ ‘Okay, well just do it now.’ Jack hield het bakje boven mij hoofd en kiepte het om, ik voelde een plof op mijn hoofd. Ik zag witte wolkjes poeder langst mijn hoofd naar beneden dwarrelen. ‘You’re gonna help me cleaning all this after we’ve eaten.’ ‘Okay, but now I want to finish my pizza beacause I’m hungry.’ We liepen weer terug naar de keukentafel en na 5 minuten waren de pizza’s klaar om in de oven te gaan. We deden er 1 te gelijk in want we zouden dan gaan delen. We gingen in de woonkamer zitten en ik had voor Jack een biertje gepakt en voor mezelf een wijntje. Ook hadden we een beetje het meel van ons afgeklopt. We besloten om een film te gaan kijken. Een romantische komedie, want ik hou niet echt van thrillers of horror of oorlog films. En vooral niet op een avond als deze. Na een kwartiertje ging het alarm van mijn oven af en stond ik op om de pizza er uit te halen en de andere er in te doen. We zouden eerst die van Jack opeten. Ik nam een pizza snijder mee naar de woonkamer en ging weer zitten en begon de pizza professioneel in stukjes te snijden. ‘It better taste good, or else you’re in big trouble mister.’ ‘Believe me, it will taste good.’ Jack pakte een pizzapunt en hield hem voor mijn mond. ‘Oh so now I’m the taster? It’s your pizza so you should eat a slice First.’ ‘Okay, give me one then.’ Ik pakte ook een punt en hield die voor Jack zijn mond en voerde hem. ‘Well look, I’m still sitting here so you can eat it. And it tastes good, believe me.’ Ik nam een hapje van de pizzapunt die Jack voor mijn mond hield. Na dat stuk begonnen we allebei zelf te eten. Jack zijn hele mond zat onder de pizza, ik weet niet hoe hij eet, maar echt helemaal eronder. ‘You’re supposed to put the food into your mouth not around it. It’s all over your face!’ ‘Where is it?’ Ik wees de plekjes op zijn gezicht aan en bij begon druk te poetsen met een servetje. Maar hij kreeg niet alles weg.

Reageer (2)

  • Amalakadama

    OMG heb jij ook story van One Direction?... hmm die ga ik dan maar eens snel lezen xD aangezien ik best wel fan ben xD


    snel verder! xx,

    1 decennium geleden
  • Meile

    Haha Jackie is cute <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen