~Chapiter 13~
Ik hoop dat jullie hem leuk zullen vinden!!
Enjoy!!
River was eerder klaar dan Zero dus ze ging maar alvast op het bankje zitten. Ze gaf een zucht en legde haar elleboog op de leuning. Ze legde haar hoofd on haar hand en sloot even haar ogen. 'Zo te zien vermaak je je wel.' Ze deed geschrokken haar ogen open. Amanda stond tegenover haar. 'Waarom was je niet op school? We mistten je.' River hield haar schouders op. 'Ik heb toch gezegd dat ik mee zou gaan, alleen dan wel op het juiste moment.' Amanda snoof. 'Jouw juiste moment is als je ligt dood te gaan.' River gaf een zucht. 'Je weet dat ik dat ze nooit aan zou doen, ik kom, echt waar. Ik heb alleen meer tijd nodig.' Amanda pakte haar bij haar arm vast. 'We hebben al lang genoeg gewacht, je gaat nu mee.' Ze trok haar arm los en schudde haar hoofd. 'Ik ga nog niet mee.' Amanda's ogen schoten vuur. 'Je gaat nu mee, of anders-' 'Anders wat?' River draaide zich om en zag Zero staan met 2 ijsjes in zijn handen. Amanda snoof. 'Je bent nog niet van ons af.' Siste ze. River slikte en ging zitten. 'Bedankt.' Zero knikte en gaf haar haar ijsje. 'Wat is er aan de hand?' River keek Zero aan en hield haar schouders op. 'Maar een paar dingen, niets bijzonders.' Ze keek naar haar ijsje en had er opeens geen zin meer in. 'Kun jij twee ijsjes op?' Zero keek haar fronsend aan. 'Ik ga niet jouw ijsje opeten.' Ze trok een pruillip. 'Toe...' Zero negeerde dat en begon aan zijn ijsje. Ze gaf op en begon ook maar aan haar ijsje.
River at het laatste stukje van haar hoorntje op en pakte haar tas van Zero af. 'Kom, laten we gaan.' Ze stond op en liep vooruit. Zero stond een paar seconde later naast haar. 'Moet je nog iets doen in de stad of was dat alles?' Ze schudde haar hoofd. 'Dat was alles.'
Zero klopte op de deur en deed zonder te wachten -zoals gewoonlijk- de deur open. 'River!' Directeur Cross huppelde naar haar toe en omhelsde haar. River klopte hem verbaasd op de rug toen hij begon te huilen. 'We hebben je zo gemist!' River deed een stap naar achter en hij viel op de grond. 'Gaat het meneer de directeur?' 'Noem me peetvader.' Zero keek haar fronsend aan en ze negeerde de blik. 'Je loopt veel achter dus je moet hard werken om die week in te halen.' Ze stak vrolijk haar duim op. 'Komt voor de bakker!' Ze draaide zich om en verliet het kantoor. Zero wou net weggaan maar directeur Cross riep hem terug. 'Ik wou vragen of je iets voor me wou doen.' Zero wachtte rustig af. 'Ik vroeg me af of je River in de gaten kunt houden. Ik vind dat ze moet oppassen nu haar ziekte erger word. Die streepjes van haar vermeerderen zichzelf steeds meer. En wil je samen met haar patrouilleren in plaats van gesplitst. Het is maar voor even om te checken of het zeker goed gaat.' Hij knikte en liep de deur uit. Hij zag net niet dat er iemand de hoek om rende.
River huppelde vrolijk rond tussen de bomen terwijl Zero haar geïrriteerd volgde. Hij stopte even omdat hij weer die druk voelde, hij had dorst. Hij schoof de dorst opzij en volgde River die was gaan rennen met haar wapen in haar hand. 'Stop!' Riep ze tegen mensen die in de vertel probeerden weg te rennen. Ze pakte Zero bij zijn arm vast en trok hem met haar mee. 'Jij gaat naar recht, ik ga naar links, dan sluiten we ze in.' Zero rolde met zijn ogen. 'Staan blijven!' Riep hij en de mensen stonden stokstijf stil. 'Ik wil dat ook kunnen.' Zei ze lachend. Ze liep naar een paar dagklas studenten toe en keek hun boos aan. 'Jullie weten dat jullie niet na bedtijd uit jullie Dorms mogen. Jullie krijgen morgen straf maar eerst breng ik jullie wel terug.' Ze draaide zich om naar Zero. 'Ik breng hun wel weg, dan zie ik je zo wel weer.' Ze liep met de meisjes voor haar richting de Dorms. Zero twijfelde even maar hield zijn schouders op. Het was niet alsof er iets erg zou gebeuren. Jammer genoeg kreeg hij ongelijk toen hij een paar minuten later gegil hoorde.
Ik vroeg me af of er iemand was die naar het Abunai conventie zou gaan in augustus. Ik en een paar vriendinnen gaan daar heen, en het is daar blijkbaar erg leuk. Het is daar all about anime, manga, games and whatever you can think of!!
Gewoon een vraag(A)
Reageer (3)
Vet spannend o: verder!!
1 decennium geledenJAA, IK GA NAAR ABUNAI!
1 decennium geledenAwesome dat jij ook gaat ^^
En ugh, cliffhanger, niet lief
Snel verder <'33
oeeeeeeeeeeee
1 decennium geledensnel verder