Dangerous Soft Lips. [Part Three]
KISS
At Least Two comments please ^^
Allright!
Ok! <33
Chapter Three
Met lichte blosjes went Natsumi haar gezicht af. Hij schud grijzend zijn hoofd en laat me los. “Pff” zucht ze geïrriteerd en springt weg…
Starend naar het plafond zit Sasuke zich te bedenken hoe hij meer over haar te weten kan komen. Er is iets bijzonders aan het meisje. Hij duwt zijn kamerdeur zachtjes open, met snelle stappen gaat hij naar de kamer van Orochimaru. “je wil zeker meer over het meisje weten” Orochimaru wist precies waar hij voor kwam. Hij knikt langzaam en gaat nonchalant op een stoel zitten. Orochimaru kijkt hem grijzend aan en gaat tegen over hem zeggen.“Ze is lid van de geheimzinnige Hinamori Clan, ze woonde eerst in de Fire Country maar heeft zich door mij gekeerd tot de Hidden Sound Village..Uiteindelijk heeft ze me verraden en is bij de Akatsuki gegaan..” Zegt Orochimaru rustig maar met een overduidelijk kwade toon. “Ik volgde haar naar de Akatsuki met de bedoeling om haar terug te halen maar ze werd al te sterk , zelfs te sterk voor mij.. en dat in drie maanden tijd..” hij begint eng te lachen. “Terwijl ik degene was die haar trainde en sterker maakte…” sis hij dan tenslotte…
Zwaar geërgerd slaat Natsumi terwijl ze naar haar kamer loopt een stuk muur kapot. De brokken steen rollen voor haar.. ze verpletterd de stenen dan weer tot stof met haar voeten. Ze heeft zich laten sollen door Sasuke! Nu ze er aan terug denkt leek ze net een hopeloos kind. “Van waar zo boos” die stem herkent ze uit duizenden. Ze draait zich om en kijkt recht in het gezicht van Deidara.
“ je bent veranderd!” grinnikt hij en aait haar liefkozend over haar hoofd. “uum, ik verveelde me dood zonder jullie” Grijzend heeft ze hem een knuffel. “Wat was er gebeurt? Je leek zo boos?” Deidara en Natsumi lopen samen naar de verzamel kamer. “Orochimaru” lieg ze terwijl ze de deur van de kamer open schuift…
Reageer (6)
verder!!!!! plzzz!!!!!!!!
1 decennium geledenDoorgaan
1 decennium geledenVerder !!
1 decennium geledenHij is super n.n
DEIDEEEEEEEEEEEEEEEEI!!=DDD
1 decennium geledensnel verder gaan
xxstar-chan(H)
VERDER! OMG
1 decennium geleden