Foto bij || Thirty Six

Sophie POV

De dagen vlogen voorbij.
Ik werkte de hele dag, maar gelukkig had ik vrije tijd tussen het animatieprogramma door. En al die tijd was ik bij Aiden. We deden dingen wat ieder ander verliefd stelletje deed. We maakte avondwandelingen, we gingen picknicken, we praatten en we zoenden natuurlijk. Ik bevond me in een soort van gelukkige waas waar ik maar niet uitkwam. De hele dag was mijn hoofd gevuld met Aiden. Ik telde de uren af voordat ik hem weer zag, en ik kon nooit afscheid nemen wanneer we uit elkaar moesten. Het voelde alsof we elkaar al jaren kende. In plaats van anderhalve week.
Gelukkig was ik niet de enige die met haar hoofd in de wolken liep. Hailey was net zo erg als ik. Eindelijk hadden zij en Jules gezoend. Ze had me alles in details verteld. Over hoe hij rook, wat hij deed, hoe hij zoende, en ik probeerde zo enthousiast mogelijk te reageren. Hoe blij ik ook was voor Hailey, het was best raar om de hele dag aan te horen hoe geweldig je broer was, en hoe goed hij kon zoenen.
Van Jace en Kyle had ik gelukkig weinig last.
Jace was door Jules van de camping geschopt en hij mocht er ook niet meer op. Daarna had ik niets meer van hem gehoord, dus ik hoopte dat hij naar huis was.
Kyle daarentegen was totaal veranderd. Als ik hem tegenkwam zwaaide hij vrolijk of zei hij gedag. Zelfs toen hij langsliep terwijl Aiden me kuste was hij vrolijk en begroete ons.
Misschien kwam het door de meisjes met wie hij allemaal omging. Aiden zei dat zijn teller nu op 7 stond, voor zover hij wist.
Had ik op dat moment maar geweten dat alles totaal anders zou worden…

Ik zat met Aiden voor zijn tent. Kyle was uit met wat vrienden die hij hier had ontmoet, dus Aiden en ik hadden het rijk alleen.
We dronken hete thee en aten koekjes. Het was donker en het enige licht kwam van het kaarsje dat op tafel stond.
“Overmorgen ben ik vrij” zei ik en ik nam een slokje thee. “Misschien kunnen we iets samen gaan doen?”
Aiden, die net zijn mond vol koek had antwoordde:” Wit, da ga i ietf hoen me Kele”
Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
“Dat klonk als hindoestaans voor mij” zei ik.
Aiden slikte zijn koek door en nam een slok thee. “Ik zei: Shit, dan ga ik iets doen met Kyle.”
“O” zei ik en ik probeerde mijn teleurstelling te verbergen.
“Sorry Soof” zei Aiden en hij trok me bij hem op schoot. “Als ik dat geweten had.”
“Het geeft niet hoor” zei ik en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Hij wreef met zijn hand over rug. “Wat gaan jullie doen?”
“We gaan wandelen.”
“Wandelen?”
“Ja, Kyle wilde dat graag. Er schijnt hier vlakbij een mooi bergachtig wandelgebied te zijn.”
“Oke” zei ik, niet helemaal begrijpend waarom twee jongens van zeventien wilde gaan wandelen.
“Je weet dat ik liever bij jou ben, maar Kyle heeft al drie dagen lopen smeken voordat ik ja zei” zei Aiden.
Ik knikte en ik rilde. Het begon koud te worden.
“Heb je het koud?” vroeg Aiden.
Ik knikte.
“Ik pak wel even een vest.”
Ik stond op zodat Aiden kon opstaan en naar zijn tentje kon lopen. Ik ging hem achterna.
“Ik heb nog helemaal niet gezien hoe je tent eruit ziet” zei ik.
“Nou, kom maar kijken dan” zei Aiden grijnzend en hij ging naar binnen. Ik volgde hem en samen zaten we in het tentje. We keken elkaar even aan.
Toen greep Aiden mijn hoofd vast en trok me naar zich toe. Hij kust me en we vielen op zijn luchtbed. Aiden’s gewicht lag zwaar op me terwijl hij me gepassioneerd zoende.
Ik ging met mijn handen door zijn haar en zijn handen lagen op mijn heupen.
Toen we elkaar loslieten waren we allebei aan het hijgen.
“Een beetje een rare vraag” hijgde Aiden. “Maar.. heb jij al eens..”
“Nee” zei ik en ik schudde mijn hoofd. “Ik ben nog maagd.”
Aiden glimlachte. “Ik ook.”
We keken elkaar weer aan, voor zover dat kon in het donker.
“Aiden, ik ken je net, ik ben er nog niet klaar…”
“Dat bedoelde ik helemaal niet” onderbrak Aiden me. “Ik vroeg het me gewoon af.”
Hij rolde van me af en kwam naast me liggen. Ik nestelde me in zijn armen en slaakte een diepe zucht.
Ik besloot even mijn ogen dicht te doen, en viel toen in slaap.

***

Hierna gaat het spannend worden (:

Reageer (5)

  • Ilovemyself

    Waarom gaat Kyle Aiden vermoorden? :(

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Oeh, spanning!
    Ik denk dat Kyle Aiden knock out gaat slaan op een topje van een berg, hem dan van de berg af laat rollen en dat Kyle dan terugkomt naar de camping en zich gaat storten op Sophie...

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Lief! Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Wynter

    Awwwh, zij zijn echt ongelooflijk schattig samen (:
    Snel verder schrijven <3

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Als zijn ouders nou maar niet thuis komen (duivel)

    Hierna gaat het spannend worden:9~
    Haha, Moet je er vooral bij zetten:P
    Ik ga je gewoon stalken tot dat je De spannende hoofdstukken online hebt
    gezet(duivel)

    Haha, nee hoor geintje


    Snel verder(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen