Foto bij -013- Chapter 2: Revolution { The Count}

In dit hoofdstuk leer je meer over de Count, en de mineral powder, en 5 nieuwe playable characters! Ik geef nu elk hoofdstuk een naam in plaats van part 1,2 enz. ENJOYY! xxx

Forte Castle – Throne Room

Count Waltz zit op zijn troon als zijn rechterhand, Legato, binnenkomt en hem erg belangrijk nieuw verteld. ‘Alsjeblieft, bespaar mij de moeite om dat te doen. Wat kan Andantino in hemelsnaam doen?’ zegt hij, op een lacherige toon.’ Denken ze dat ze een revolutie kunnen beginnen door zich tegen de regering op te zetten?’. Legato, een erg oude man met een serieuze uitstraling en een lange snor, knikt meestemmend.’ Maar toch, mijn heer, hebben wij meldingen binnen gekregen dat Andantino op vele verschillende manieren de vrede wilt verstoren. Misschien is het handiger om dit tot de bodem uit te zoeken’ zegt hij. Waltz zucht, en kijkt hem nogal ongeïnteresseerd aan.’ Legato, hou op met je over dingen zorgen te maken. De vrede verstoren is precies wat rebellen doen’ zegt hij bozig.’ Ja….maar…eh’ zegt Legato licht in de war.’ Maar om een revolutie te startten moet je een regering van een ander land overhalen. Denk je ooit dat Andantino daar in staat zal zijn?’ vraagt Waltz. Hij staat op, en komt iets dichterbij Legato, waar Legato een beetje ongemakkelijk van word.’ Nee….’ Zegt Legato.’ Het maakt niet uit hoeveel volgelingen ze hebben. Forte Castle zal nooit verloren gaan. Andantino weet dat. Misschien wel beter dan iedereen’ zegt Waltz.’ En toch gaan ze door met vechten. En waarom denk je dat ze dat doen?’. Legato slikt even, en denkt na. Waltz kijkt hem chagrijnig aan.’ Heb je mij niet gehoord? Ik vroeg je wat: Waarom gaat Andantino door me vechten?’ vroeg hij opnieuw, maar nu iets bozer. Legato keek even opzij.’ Nou, uhm..’. Toen hij naar voren keek, zag hij dat Waltz nu recht voor hem stond, en hem nijdig aankeek.’ Weet je het antwoord niet? ‘ zei hij.’ Omdat iemand hem steunt. Ze zijn niet gek. De rede waarom ze niet zijn gestopt met vechten is omdat ze denken dat ze een kans hebben’. Langzaam loopt hij een rondje om Legato heen. Tegelijkertijd zegt hij:’ Dus in het kort: Onze echte vijanden zijn degene die zich erachter afspelen, die Andantino steunen’. Bij zijn troon staat hij weer stil.’ Laat Andantino hun leuke spelletje spelen. Zij zijn geen bedreiging voor ons. Want we zijn toch altijd een stap voor hen’ zegt Waltz, en even maakt hij een gemeen lachje, en stuurt Legato weg met die info.

Reageer (2)

  • Juliie010

    Btw, heb je opgemerkt dat alle namen ( behalve die van frederic) met muziek te maken hebben? Beat, Polka = dans, Waltz = een wals, enz :p

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Nou leuke kerel die count (sarcasme sarcasme). Lekker humeurig. Ik hoop dat het Polka en co. lukt om te onderhandelen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen