ik hoop dat jullie dit een leuk verhaal gaan vinden
ik ga proberen om zo vaak mogelijk te schrijven, maar ik waarschuw niet voor een hoofdstuk dus neem een abo (A)

Mijn leven was zeker niet slecht. Ik had een paar ouders die van me hielden, een stel vrienden en een vriendje. Wat wil een meisje nog meer? De waarheid.

'Scarlett, Joshua is er.' riep mijn moeder naar boven.
Snel keek ik nog even in de spiegel en streek mijn haar glad. Gelukkig zat mijn make-up nog goed en kon ik snel naar beneden rennen. Met een klein sprongetje sloeg ik de laatste tree over en sprong zo in Joshua's armen.
'ik heb je gemist.' zuchtte hij in mijn haar.
'dan had je maar niet zolang weg moeten gaan.' zei ik grinnikend.
Hij was aan het begin van de zomervakantie naar Brazilië gegaan voor drie weken en was sinds vanochtend weer terug.
De volgende tien minuten stonden we onder aan de trap te zoenen.
'ik heb je gemist.' fluisterde hij tegen mijn lippen.
'ik jou ook, maar je valt in herhaling' zei ik met een glimlach om mijn lippen.
'zullen we naar jou kamer gaan?' vroeg hij.
'is goed, dan kun je vertellen over Brazilië' zei ik grijnzend.
Niet dat daar veel van zou komen. Ik zei het alleen om mijn moeder gerust te stellen die in de deuropening stond.
Snel trok ik hem mee naar boven, liep naar mijn bed en liet me erop vallen. Hij liet zich ook naast me neer vallen en ik kroop dicht tegen hem aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen