@Maritt Overbeek


"Wat was er nou net, wat je niet wilde vertellen?" fluister ik in Dean zijn oor, als Amy haar surfspullen aan het inpakken is. "Niks, laat maar.." fluistert hij snel terug, terwijl hij Amy in de gaten komt. "Lieg niet Dean er is we-." Ik stop met praten, want Amy komt alweer aanlopen. "Klaar Amy?" vraagt Dean met een glimlach op zijn gezicht. "Yeap, ik denk dat ik maar naar huis ga. Lopen jullie mee of blijven jullie hier?" Voordat ik iets kan zeggen zegt Dean al snel: "We lopen wel gezellig met je mee!" Ik overweeg om er nog iets te zeggen tegen hem, maar besluit mijn mond te houden. Stuntelig probeert Amy haar surfboard goed beet te houden, maar hij glijd elke keer weer uit haar handen. "Zal ik je even helpen?" Dean neemt het board van haar over en loopt ermee het strand af. "Uh, dankjewel.." zegt ze blozend terug, en ze kijkt mij eventjes aan. Amy toch, hij valt niet op meisjes, denk ik bij mezelf, en ik schud mijn hoofd. Achter Dean zijn rug om maak ik gebaren naar Amy om duidelijk te maken dat Dean homo is. Ik wijs naar Dean, en zeg geluidloos het woord homo. Maar Amy begrijpt me blijkbaar niet want ze kijkt me heel dom aan. Ik grinnik, en dan kijkt Dean ineens om. "Is er iets?" Hij kijkt ons raar aan. Snel ga ik recht staan en zeg: "Nee, wat zou er moeten zijn dan?" "Ja, we liepen alleen maar achter jou aan." zegt Amy snel, als ik haar aankijk. "Oh oke.." Hij draait zich weer om, en ik knipoog naar Amy, die nog steeds geen idee heeft wat ik nou bedoelde.

Okee, ik heb echt al heeeeel lang niet meer geschreven! Sorry daarvoor.. ): Ik hoop dat jullie het me vergeven, want ik ga nu weer proberen wat meer te schrijven oke? ;D Kudooo? xx

Reageer (2)

  • Suave

    verder ! <3

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    <#33333
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen