Het is al weer negen maanden later. Selena kan elk moment bevallen van mijn kind en Thijmen is weer uit het ziekenhuis. Ik sta voor mijn kledingkast en kijk wat i vandaag aan zal trekken. Ik haal er een spijkerbroek en een shirt met een v-hals uit. Ik hijs me in mijn kleren en ga naar beneden. Selena is al een tijdje wakker en maakt koffie voor mij en haarzelf. Ik loop naar haar toe en druk een kus op haar wang. 'Lekker geslapen?' Vraagt ze en duwt een mok voor warme koffie in mijn hand.
'Ja, heerlijk.' Antwoord ik en ik neem een slok van mijn koffie. Ik loop de woonkamer binnen en ik stop de laatste spullen in mijn schooltas. Ik drink mijn koffie op en ik pak mijn schooltas. 'Selena, ik ga naar school. Bel maar als je me nodig hebt.' Zeg ik tegen Selena.
'Is goed, Jus. Veel plezier.' Zegt Selena. Ik druk nog even snel een kus op haar voorhoofd en verlaat dan het huis. Ik loop richting school. 'You are my dream, there's not a thing i won't do, I give my live up for you, cuz you are my dream.' Zing ik zachtjes.
'Hey Jus.' Zegt Ryan die naast me is komen lopen.
'Hey Ry.' Zeg ik terug en ik zing vrolijk verder. We komen aan bij school en we gaan de school binnen. Ik en Ryan nemen afscheid en zeggen dat we elkaar zo weer zien. Onze kluisjes zitten niet in dezelfde gang. Ik loop naar mijn kluisje en leg mij boeken die ik pas na de pauze nodig heb erin. Ik loop wat door de gangen, omdat de bel pas over een paar minuten gaat. 'Hey Justin!' Zegt Chaz en hij komt naar me toe lopen.
'Hey Chaz.' Zeg ik en ik tover een glimlach op mijn gezicht.
'Heb je het al gehoord? We hebben de eerst twee uur uitval, want mevrouw Smith is ziek.' Zeg Chaz.
'O, dat is wel cool. Kom we gaan naar de kantine.' Zeg ik tegen Chaz en samen lopen we naar de kantine. In de kantine zitten Chris en Ryan al samen aan een tafel. Chaz en ik lopen naar ze toe en gaan ook aan de tafel zitten.
'Hebben jullie het ook al gehoord? We hebben de eerst twee uur uitval.' Zeg Chris en hij drukt een kus op mijn wang.
'Ja, ik hoorde het net van Chris. Ik vind het wel cool.' Zeg ik.
'Ja, ik ook. Maar wat zullen we nu dan gaan doen?' Vraagt Ryan.
'We gaan mee zingen met de toneelgroep van de eerste klas?' Zegt Chaz.
'Ja, goed idee. Daar heb ik wel zin in.' Zegt Chris. Ook ik en Ryan knikken instemmend. We staan op en lopen naar de toneelzaal. We kijken om het hoekje van van de deuropening van de toneelzaal. Ze zijn nu bezig met het lied Amazing. Het meisje dat het lied zingt doet het goed. Het is een nieuw schooljaar en de nieuwe leerlingen weten nooit dat ik hier op school zit. Als ze fan van me is, kan ik haar verassen. Ik neem een omweg naar de coulisse op daar een microfoon te pakken. Ik zet de microfoon aan. 'Your so amazing, you shine like the stars. Your so amazing, the beaty you are. You keep blazing right into my heart, your so amazing, you are, you are.' Zing ik met haar me, terwijl ik het podium op loop. Het meisje schrikt even als ze me hoort en ziet, maar tovert dan een glimlach op haar gezicht. We zingen door totdat het lied afgelopen is en dat klap ik nog even voor haar. 'Zo, meneer Bieber, u wilde weer eens lang komen?' Vraagt mevrouw Brown, de toneeldocent.
'Ja, mevrouw Brown.'Antwoord ik met een glimlach op mijn gezicht.
'Fijn u weer een keer te zien, meneer Bieber.' Zegt ze en tovert ook een glimlach op haar gezicht.
'En waar zijn je vrienden?' Vraagt ze daarna.
'Daar boven.' Zegt ik en ik wijs naar de deuropening van de toneelzaal.
'Heren, kom eens naar beneden.' Zegt mevrouw Brown. Chris, Ryan en Chaz komen naar beneden.
'Ik weet dat jullie absoluut niet kunnen zingen, maar de toneel groep heeft wel wat fun verdient. Zing maar lekker een lied met ze.' Zegt mevrouw Brown.
'Wie wilt het lied Next 2 You zingen?' Vraag ik en iedereen knikt instemmend. De muziek van het lied begint en iedereen zingt vrolijk mee. Als het lied is afgelopen bedankt iedereen ons voor het zingen en dan verlaten we de toneelzaal. 'Dit had ik niet in gedachten, maar dit was ook leuk.' Zegt Chris lachend. Ryan, Chaz en ik knikken instemmend.

Reageer (2)

  • xHanneBieber

    Snel verdeeeeeeer!
    Thijmen is uit het ziekenhuis.<3
    en Selena kan elk moment bevallen.<3
    Kan het nog beter?
    verdeeeeeeeeeeeeerrr <33333333

    1 decennium geleden
  • MevrouwMalik

    Kudo voor de story en abo. Xxx love yaa(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen