Een paar uur later zitten Selena, Chris, Miley, Demi, Ryan, Chaz en ik aan de tafel in de woonkamer. Dit is het moment. Selena gaat vertellen dat ze zwanger is. 'Jullie vertelde ons dat er iets te vieren valt. Vertel op!' Zegt Miley enthousiast.
'Ik ben zwanger.' Zegt Selena gelijk. Iedereen begint gelijk te glimlachen.
'Dat meen je niet?' Zegt Ryan.
'Dat meen ik wel.' Zegt Selena trots.
'Gefeliciteerd.' Zegt iedereen vrolijk.
'Tijd voor een feestje!' Zegt Chaz. Iedereen, bahalve ik en Chris, loopt naar de keuken op drinken te pakken. Chris staat op en loopt de gang binnen. Ik ga het achterna.
'Chris, wat is er?' Vraagt ik.
'Selena is zwanger van jou. Als het kind er straks is, heb je geen tijd meer voor mij.' Zegt Chris.
'Ik help met de opvoeding van het kind. En als het kind bij ons is. Ben ik de vader, maar jij dan ook.' Zegt ik.
'Echt waar?' Vraagt Chris.
'Ja, echt waar.' Zeg ik.
'Bedankt.' Zegt Chris. Hij knuffelt me en ik sla mijn armen op zijn middel. Ik druk even snel mijn lippen op die van Chris. Daarna lopen we weer de woonkamer in. We pakken ook een glas met drinken en lopen naar de anderen in de tuin. 'Weten jullie al wat het word?' Vraag Demi aan mij en Selena. Selena en ik schudden onze hoofden.


Vervolg op het verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/64511/my-child-my-fame-or-both-ft-justin-bieber/

Reageer (1)

  • xHanneBieber

    Weeeeeeeeeeeh xD
    Zoo lieeeef!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen