Een tijdje later zitten ik en Chris in mijn auto op weg naar mijn huis. Ik rijd de auto de oprit op en we stappen uit. We lopen naar de voordeur en we gaan het huis binnen. 'Ben thuis.' Roep ik door het huis. We lopen de woonkamer binnen. 'Hey Selena.' Zegt ik tegen Selena, die op die bank ligt.
'Hey jongens.' Zegt Selena en ik ga op de bank zitten.
'Justin, we moeten praten.' Zegt Selena.
'Dan ga ik wel naar huis. Bel me maar als je me weer nodig hebt.' Zegt Chris. Hij loopt naar me toe en drukt een kus op mijn voorhoofd. Daarna verlaat hij de woonkamer.
'Waar wil je over praten?' Vraag ik.
'Ik moet je iets vertellen. Over die buikpijn.. Ik ben.. Zwanger..' Zegt Selena voorzichtig. Wat? Zei ze nou zwanger? Hoe kan dat? Wacht, ik weet het al weer. Die keer dat we samen op vakantie naar De Bahama's gingen. Die laatste avond. Die avond ging het verder dan knuffelen en zoenen. Seks. 'Dus je bent zwanger van mij?' Vraag ik aan Selena. Selena knikt. Ik word vader. Vader. Ik ben 17. Ik ben nog veel te jong om vader te worden. Toch?
'Het spijt me dat ik het je niet eerder vertelt heb, Justin. Maar je moeder zei dat ik het juiste moment moest vinden om het je te vertellen.' Zegt Selena.
'Het geeft niet. Maar.. Houden we het?' Vraag ik aan Selena.
'Ik wil het houden. Maar aan jou de keus of je wil helpen met de opvoeding.' Zegt Selena.
'Ik wil helpen. Maar alleen als dan ook Chris mag mee helpen met de opvoeding.' Zeg ik.
'Afgesproken.' Zegt Selena en ik geeft haar een knuffel.
'Je wordt een goede moeder, Selena.' Zeg ik.
'En jij wordt een goede vader, Justin.' Zegt Selena.

Reageer (1)

  • xHanneBieber

    Awwwww xD
    Schattig,maar wel erg voor Chris.<3
    Snel verdeeeeeeeeeeer.<3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen