First kiss....with him
jack stelde de jongens kort voor.ze heetten tom,jasper,alexander en tyler.maar van iedereen was jasper de enige die me echt bijbleef.
er zaten nog een paar andere meisjes in de kring.waaronder fleur,die een hekel aan me had.en het meisje dat me op mijn eerste dag verdedigde.
de jongens zeiden dat de meisjes even weg moesten gaan zodat de jongens ongezien voorwerpen van hun in een doos konden leggen.toen het eindelijk mijn beurd was haalde ik een ketting met een haaientand eruit.
'van wie is'vroeg ik een beetje verlegen.'je moet eerst in de kast gaan zitten'zei alexander.'dat is niet waar'protesteerde ik.'zo spelen wij het'.ik zuchte en ging in de kast zitten.30 seconden later kwam er iemand naast me zitten.er was te weinig licht om te zien wie het was.
'de tijd gaar nu in'zei iemand buiten de kast.
mijn hart klopte zo hard dat het me verbaasde dat hij-wie het ook was- niet kon horen.'doe je ogen dicht'fluisterde hij.ik sloot mijn ogen en voelde hoe zijn lippen de mijne raakte.ik wist gewoon dat het jack was.
hij liet mijn lippen los en fluisterde'doe je ogen maar open'.
ik opende mijn ogen en keek recht in de mooie bruine ogen van jasper.
ik schrok even maar drukte nog een keer mijn lippen op de zijne.
maar tegelijk voelde ik me schuldig.jack is mijn vriendje.niet jasper.
maar het voelt ook zo goed.hij lijkt nog liever te zijn dan jack.
op dit moment vind ik het zo erg dat jasper niet eerder in mijn leven was en is het zo onlogish dat ik samen ben met jack en niet met hem.
opeens wist ik het 100 procent zeker:hij is de ware.
'waar ben jij mijn hele leven geweest'vroeg hij aan me.
'wachten op jou'zei ik.'tijd is om!'riep iemand.jasper gaf me nog een kus op mijn voorhoofd voordat hij de deur open deed en hand in hand met mij eruit liep.blijkbaar had niemand jack verteld dat we samen waren want toen hij ons zag rende hij de deur uit.
Reageer (3)
Aahh!
1 decennium geledenawww!!!!
1 decennium geledenoooooooeh nice
1 decennium geledenSnel verder