H2 ~ Juro
Ik werd zacht neergezet op de grond. Ik keek omhoog. Boeven me stond een jongen met kort groen haar. Hij had een witte kimono met groene randjes aan. Hij keek me lachend aan. Hij zei: "Breng jezelf niet zo in de problemen!" Ik keek hem aan en zei: "Wie ben jij?" Hij zei vrolijk: "Juro!" Ik greep grimassend naar mijn enkel. Hij zakte snel naast me neer en begon in zijn tas te graaien. Hij pakte verband en begon het om mijn enkel te binden. Hij keek me hoofdschuddend aan: "Lekkere wond! Waarom ga je dan ook stelen?" Ik lachte sip: "Ik had honger." Hij begon een vuur aan te maken en pakte een stuk kip. "Ik heb genoeg." zei hij en gaf me een stuk kip. "Waarom loop je hier rond?" Ik keep naar mijn knieën en schudde mijn hoofd. "daar praat ik liever niet over." hij keek me begrijpend aan. Ik hapte van mijn kip. het smaakte lekker. hij mompelde: "Ik kan je zo niet achterlaten." ik keek hem aan. "Zullen we samen reizen" vroeg ik hem lachend. "Moet jij ergens naartoe?" hij keek naar de sterren en zei: "nee, niet echt, Lijkt me een prima idee." Ik begon mijn kip op te eten hij maakte er ook een voor zichzelf. Toen we het op hadden pakte ik slaaperig mijn slaapzak. Ik ging liggen. Juro kwam naast me liggen en vroeg: "Hoe heet jij eigenlijk?" ik lachte: "Shiratori." "Mooie naam." zei hij. En langzaam viel ik in een onrustige slaap.
Reageer (1)
nice
1 decennium geledensnel verder