Foto bij 19

Ik had dit hoofdstuk al helemaal getypt op mijn telefoon zou ik een foto er bij doen en toen ging er iets mis. Alles weg. Hij is nu dus iets minder omdat ik niet meer precies weet wat ik begin van de avond had geschreven, maarja als nog enjoy en weer reactie's? (flower)

Anne-Rose


Ik liep naar de rij waar alle aparte gerechten stonden en zocht naar wraps. Maar in plaats van dat ik de wraps vond, kwam ik iets anders tegen. Hmm dat zou ook wel leuk en lekker worden. Ik pakte het doosje en zocht naar de verdere ingrediënten die ik nodig had. Nadat ik alles had gevonden sloot ik aan in de rij voor de kassa. Tevreden keek ik nog een keertje in mijn winkelwagen en kreeg een lach op mijn gezicht. Hij gaat niet weten wat hem overkomt. Ik rende af en liep nog even door het centrum langst kledingwinkels. Toen ik niks leuks zag om te kopen liep ik de winkels weer uit, weer op weg naar de metro. Nadat ik weer vanaf het station naar huis gelopen was, besloot ik maar om een rondje met Rex te gaan hardlopen. Lekker door het park heen, want het was toch mooi weer. Eenmaal thuis besloot ik maar om wat te gaan eten aangezien het al half 3 was en ging toen maar uitgebreid in een heerlijk bubbelbad liggen, daarna deed ik Rex ook maar weer een keertje in bad. Toen ik helemaal klaar was met alles, was het al weer 4 uur. Nog maar 3 uur tot dat Jack komt. Ik besloot om nog maar even wat tv te gaan kijken. Eventjes 1 uurtje lekker relaxen. Dat uurtje vloog zo om wat voor ik het wist was het al weer 5 uur, tijd om alles klaar te zetten. Ik begon met alle ingrediënten, we gaan zelf pizza's maken. Hij mag ook wel wat doen voor het diner, hij wou een diner dusja. Mag hij er ook wel wat voor over hebben. Ook mag hij zijn eigen deeg gaan maken, ik ben wel benieuwd of hij een beetje kan koken. Ik wil ook wel weten hoeveel moeite hij voor mij wil gaan doen. Om 6 uur was ik klaar met alles, ik had ondertussen ook de tafel al gedekt. Nog maar een uurtje tot Jack komt. Nou had ik nog even de tijd om mezelf klaar te maken. Ik had maar andere kleren aangetrokken en me nog een beetje op gemaakt. 'Hoe zie ik er uit Rex?' Natuurlijk kan hij me geen antwoord geven maar soms heb je de behoefte om met iemand te praten, en ik kreeg wel een soort antwoord want hij likte over mijn hand heen. Precies om 7 uur ging de deurbel. Hij houd wel van op tijd komen. 'Nou Rex here we go.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen