Foto bij Hoofdstuk 13

Mijn rugzak

'Wauw, maar mag je wel toveren buiten school?' vroeg George.
'Ik heb toestemming van Perkamentus, en tja, de hele bevolking van Engeland ligt aan zijn voeten.'
George knikte en haalde iets uit zijn rugzak.
'Kijk eens.' hij hield twee meereis tickets voor mijn neus.
'We hebben ook toestemming om mee te gaan naar mijn vaders werk, in Londen!' ik slaakte een klein gilletje en zei 'Hoe gaan we?'
'Mijn vader vind verschijnselen te cliché, dus we gaan met de trein.'
Ik liet me vallen op een bed.
'Mmm, kunnen we het Ministerie niet afschaffen?' vroeg ik.
'Nee, het is heel leerzaam en je leert de sensationele waarde van ik weet niet wat ik zeg.' zei George.
'Geintje, het kan niet, naar Londen, naar HMT.' zuchtend pakte ik mijn koffers weer.
'WE GAAN!' riep Fred en pakte een gehavende hutkoffer, die in de hoek van de kamer stond.
Ik stopte mijn ticket en toverstok in het voorzakje van mijn rugzak en liep naar beneden.
Toen merkte ik pas dat George had gelogen, van alles, we gingen Harry ophalen.
'Ga hier maar zitten.' de achterbank werd aangewezen, waar de ramen tenslotte verduisterd werden.
'Wauw, waar ben ik nu?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen