Foto bij ~O18.

(doeg)

Als we onze koffie op hebben lopen we met zijn allen naar de gate. Er stond op de borden dat onze gate 30 minuten lopen is, en mijn tas word met de minuut zwaarder. Aangezien Justin al zijn bagage op zo'n karretje gepleurd heeft, besluit ik die van mij er maar bij te gooien. ''Avery, haal eraf!'' Schreeuwt hij meteen. Ik negeer hem en blijf gewoon doorlopen, wat hij zelf ook doet. Elke meter is mooi meegenomen zullen we maar zeggen. Als ik een harde plof hoor draai ik me om. Mijn tasje ligt daar eenzaam en alleen bewusteloos op de grond, terwijl iedereen heel hard doorloopt. ''Av, schiet eens op meid, zo missen we onze vlucht!'' Gilt Caitlin paniekerig. Ik raap snel mijn tas op en geef hem snel een kusje, waarna ik snel naar de rest toe huppel.
Als we bij de gate aankomen zien we net de laatste mensen het vliegtuig inlopen. Caitlin begint gelijk paniekerig haar paspoort en ticket uit haar tas te trekken, terwijl ze Justin al richting paspoort & ticketcontrole duwt. De vrouw zegt dat Justin zijn kofferkarretje hier moet achterlaten, dus begint hij met alle tassen eraf te halen. Ik sta geamuseerd te kijken hoe Justin gruwelijk handen tekort komt, en grinnik even. ''Help ff.'' Zegt hij terwijl hij 2 tassen in mijn handen propt. ''Nee.'' Zeg ik al een klein kindje en laat met een plof de tassen op de grond vallen. Tevreden haal ik mijn schouders op en snel loop ik naar het vliegtuig waar ik naast Caitlin ga zitten. ''Waar blijft Justin?'' Vraagt ze terwijl ze haar oortelefoontjes in de armleuning probeert te steken. ''Ooh, die moest z'n tassenkarretje achterlaten, hij komt zo.'' Ze vormt een 'o' met haar lippen en gaat vervolgens verder met haar poging om het oortelefoon-gaatje te vinden. Na ongeveer een minuut komt Justin ook het vliegtuig binnen, alleen komt hij niet ver omdat ie met al die tassen niet tussen de stoelen door passen. Gelijk staat er in de rij naast ons een meisje op die zo vriendelijk is even te helpen. Justin bedankt haar vriendelijk en komt naast me zitten. ''Jezus, Justin, waarom duurde dat zo lang?'' Vraagt Caitlin meteen. ''Just don't ask.'' ''Maa-'' ''Just don't.'' Antwoord hij met een diepe zucht en doet zijn stoelriem vast.
Als het veiligheids-filmpje is geweest is het eindelijk tijd om op te stijgen. Als we eenmaal in de lucht hangen pak ik mijn iPod en val al snel in slaap.

Als ik wakker word merk ik dat ik tegen Justin's schouder lig en dat Justin ook in slaap is gevallen. Justin heeft een oortje van mij gejat en luistert dus vrolijk mee me- wooaah, wait.. JUSTIN BIEBER?! Shit, shit, shit, maar hij mag helemaal niet weten dat ik dat luister! Snel wil ik hem op pauze zetten, maar het is te laat hij word wakker en kijkt me met een grote grijns aan. ''Oops.'' Piep ik zachtjes.

Helloow! Sorry dat we een tijdje niet geschreven hebben, maar we hebben het allebei superdruk! We zullen proberen vaker te schrijven & ik zal even overleggen of dat elke dag kan! :D Nu heb ik zin in Pizza. O__o


Written by: xBiebertjee

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen