Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
ik las, ik las en ik las... en toen las ik... THE END en besefte ik dat dit het allerlaatste hoofdstukje was! meid, ik wil je even vertellen, dat ik echt tot het aller aller laatste moment waanzinnig veel van je verhaal heb genoten, ik vond het zo geweldig!
echt jammer dat het nu voorbij is, ik had er nog wel 4593485032 andere hoofdstukjes bij gewild haha!
stiekem hoop ik op een vervolgstory! *hinthint*
Reageer (72)
wauwie!!
1 decennium geledenDit was echt een pracht verhaal en ik ben blij dat ik het heb mogen lezen! En nu ga ik me lekker op al jouw story's aboneren!
echt jammer dat het het einde is
1 decennium geledenmaar echt, wow, zoo mooi!
Je verhaal was echt sooo mooi geschreven!!!
Omfg. Waauuuwww echt wauwwwww
1 decennium geledenIk baal dat dit het einde is maar het is zo'n geweldig verhaal!!!
ik las, ik las en ik las... en toen las ik... THE END en besefte ik dat dit het allerlaatste hoofdstukje was! meid, ik wil je even vertellen, dat ik echt tot het aller aller laatste moment waanzinnig veel van je verhaal heb genoten, ik vond het zo geweldig!
1 decennium geledenecht jammer dat het nu voorbij is, ik had er nog wel 4593485032 andere hoofdstukjes bij gewild haha!
stiekem hoop ik op een vervolgstory! *hinthint*
xxxx
Wauw.
1 decennium geledenDat was mischien wel het mooiste hoofdstuk ever <33
Prachtig gewoon.
Echt superprachtig.
Xx