Foto bij Diary 3-2-2010

3 februari 2010
Dear Diary,

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik voel me de laatste tijd zo moe. En met dansen doe ik telkens dingen fout. Op school gaat het trouwens ook niet veel beter. Ik haal de ene onvoldoende na de andere. Wat is er toch met me?!
Vandaag was Michelle ziek. Dat kwam mij eigenlijk wel goed uit, want nu had ik tenminste tijd om samen met Annemiek een beginnetje te maken aan ons verrassingsfeest voor Michelle. We hebben bedacht dat we een springkussen willen regelen. En een clown en schmink. Lekker kinderlijk. Hahaha! Michelle vindt het vast leuk.
Deze week ga ik echt niks ander doen dan trainen. Bij gym hoorde ik een meisje, uit de klas waar we mee gymmen, zeggen dat ik nodig wat moest afvallen. Zijzelf is nou ook niet echt het voorbeeld van schoonheid, maar toch raakte het me wel. Ik wil zó graag net zo mooi zijn als die catwalk modellen. Maar blijkbaar doe ik niet goed genoeg mijn best, want het wil maar niet lukken. Vanaf morgen eet ik helemaal NIKS meer!

Xxx Sophie


Niks?! NIKS?! Hoe houd je het vol zonder eten?! Ze had zich niet zoveel aan moeten trekken van anderen. Waarschijnlijk was dat meisje alleen maar jaloers.

Reageer (2)

  • Frodo

    Sjees man, dit is zielig! Ook voor die oma.. ga je snel verder alsjeblieft? (: xx

    1 decennium geleden
  • Femkexx

    Ik vind die oma zo zielig! Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen