Foto bij 18

Ik heb jullie weer verwaarloosd ik weet het, sorryyyy!
Enjoy, en ik zou reactie wel leuk vinden!

Anne-Rose


De volgende morgen werd ik wakker doordat Rex op mijn bed sprong en mij begon te likken. Tijd voor een rondje park. Ik deed Rex en Twister aan een riempje omdat ze de buurt nog steeds niet goed kennen en alles nieuw is. Straks lopen ze in paniek weg. Ik had mijn haar even in een losse staart gedaan en een grote I LOVE LONDON trui aan. Nadat Rex en Twister buiten stonden draaide ik de deur op slot en liep naar het parkje. Daar aangekomen was het rustig en Rex wou los lopen dus deed ik zijn riem maar los. Ik was even met Twister bezig toen ik om me heen keek en Rex niet meer zag. ‘Rex hierr!’ Geen reactie en geen hond. Kut waar is hij nou weer heen. Ik tilde Twister op en begon te rennen. Ik begon te fluiten. Meestal komt hij wel als ik fluit maar nu dus niet. Waarom heb ik hem ook los gelaten. In de verte zag ik iemand staan met een klein hondje en een bruine middelmaat hond. Hmm die lijkt wel op Rex. Oh my God het is Rex. ‘Rex hier.’ Allebei de honden reageerden, oké dat is raar. ‘Rex kom nou hier.’ Ik floot weer. Deze keer kwam hij wel. Ik ben blij dat iemand hem aanhaalde zodat hij niet nog verder weg liep. ‘Thank you for keeping my dog with you. I lost him. Once again, thank you.’ Ik keek de persoon aan en viel nog net niet achterover van verbazing. ‘Jack, what are you doing here?’ ‘I’m walking my dog just like you. And why on earth are you also walking your cat?’ ‘Because he likes to come with me and I don’t want Twister to walk with me if he has the chance to escape.’ ‘Okay, it just looks a little bit strange you know?’ ‘Yes I know, a lot of people told me they thought it is strange, but I just ignore them. Well thank you and have a nice day.’ ‘Wait not so fast I think I deserved a diner for watching your dog. And Rex likes your dog. So tonight at your house?’ ‘Didn’t you have to work today?’ ‘Yes I do, but it’s only 9 o’clock and I have to start at 10 o’clock. So around 7 at your house?’ ‘I can’t make up any excuses anymore so I think we’re having diner tonight.’ ‘Allright I have to go now, or else I wont be in time for my job. I’ll see you tonight! I’m looking forward to it. Bye.’ ‘See you tonight, bye.’ Ik deed Rex weer aan de lijn nadat hij klaar was met spelen met Rex. Twister stond de hele tijd geduldig te wachten. Toen ik thuis was ging ik maar vast bedenken wat ik vanavond nou maar eens moest gaan koken. Ik trok de voorraadkast open en zag helemaal niks lekkers, dan maar even snel een supermarkt opzoeken. Ik stapte in de metro richting het centrum en besloot maar om wraps te maken. Daar was ik wel goed in en ik weet hoe ik alles moet maken.

Reageer (1)

  • Meile

    Hoe blijft ze het maar flikken dat ze Jack overal tegenkomt?
    Gauw verder x33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen