012
dankje, trouwe lezers :d
Seth's pov
''Echt.'' zeg ik zacht terwijl ik een stapje dichterbij haar kom. Voorzichtig glimlach ik naar haar en sla mijn armen om der heen. Glimlachend kijkt ze terug en ik weet dat ze het weer goed vindt. Voorzichtig trek ik der tegen me aan en geef der een kus. Als de bel gaat laat ik haar los en grijns vrolijk. ''Ik hoopte al dat je me op kwam zoeken om eerlijk te zijn.'' zei ze zacht. Ik lachte hard en pakte der hand vast. ''Ik was ook vast beraden om je niet zonder moeite te laten gaan.'' Vrolijk keek ze me aan en wandelden we rustig de school binnen. Eenmaal bij haar lokaal gaf ik haar vlug een kus. ''Ik zie je in de pauze.'' zei ik lief. Ze knikte en ging snel naar binnen terwijl ik vlug naar mijn eigen lokaal ging. Voorzichtig deed ik de deur open en keek om de hoek. ''Goedendag meneer Clearwater. Wat fijn dat u heeft besloten ook aan deze les mee te delen.'' bromde de leraar. Zuchtend deed ik de deur helemaal open en kwam naar binnen. Zo zacht mogelijk deed ik deur weer dicht en liep naar mijn plaats waar ik me met een plof op mijn stoel liet vallen. ''Corvee heeft u vanmiddag, meneer Clearwater.'' bromde hij. Een nog diepere zucht verliet mijn keel en ik gooide mijn boeken op tafel en verdiepte me in de lesstof. Tergend langzaam kropen de minuten voorbij en toen eindelijk de bel ging stond ik al buiten het lokaal. Zo snel als ik kon rende ik naar Rachel's lokaal en wachtte haar op. Zodra ik ze het lokaal uit was trek ik der ruw naar me toe en geef der een kus. ''Hee schoonheid.'' grijns ik vrolijk. Zacht grinnikend draait ze zich om en geeft me een kus op mijn wang. ''Lunchen?'' vraagt ze vrolijk en ik knik even vrolijk terwijl ik der meetrek naar de kantine.
Reageer (3)
how cute!!
1 decennium geledenhaha wat schattig
1 decennium geledenSnel verder jij! (:
1 decennium geleden