Twentyone.
Ik werd wakker toen Fred een zacht kusje op mijn hoofd gaf. "Rise and shine, sunshine." Fluisterde hij in mijn oor, ik legde mijn hand op zijn wang en kuste hem zacht. "Ik hou van jou." Ik bloosde nadat ik dat gezegd had. "Ik ook van jou!" Opeens klonk er een meisjesachtig gilletje. "Leo! Ik had toch gezegd, niet meer gillen!" Riep George door de kamer. Leo stond in zijn spongebob boxer voor Fred's bed. "Meisje!" Ik rolde met mijn ogen en keek hem aan. "Goh! Ben ik een meisje? Dat wist ik nog niet." George lachte en gaf me de high five. "Bloody hell! Jimmy, volgende keer, alsjeblieft, even waarschuwen!" Ik grinnikte maar draaide me toen om om Fred tegen zijn matras te pletten om hem te zoenen. "Jordaan, kleed je gewoon om. Ze is toch drukjes bezig met mijn broertje!" Leo zuchtte diep, ik hoorde de deur toe vallen en keek snel om me heen. "Hoe lang hebben we, denk je?" Vroeg ik geniepig. Fred keek peinzend naar me. "Half uurtje, maximum." Ik grinnikte. "Dat lukt wel." Ik deed snel mijn pyjama topje uit en drukte hem hard terug in zijn bed. "Hmm... Heb jij-" Fred knikte en graaide in zijn nachtkastje. "Voor het geval dat, hé!" Gaf hij toe. Hij liet me niet meer antwoorden en rolde zo snel om dat ik niet meer kon tegenstribbelen...
We kwamen beneden waar iedereen ons meteen aanstaarde. "Die hebben plezier gehad!" Lachte Belinda Broom, mijn ogen werden groot maar ik grinnikte vrolijk mee...
Reageer (5)
Spongebob boxerxD
1 decennium geledenGENIUS(H)
1 decennium geledenLOL. Awesomeeee!
1 decennium geledenSuper
1 decennium geledenbloody hell geweldig!
1 decennium geleden