Part 38
En daarom is het eindelijk zover:
een Zayn pov.
~Zayn Jawaad Malik
Het was nu 2 weken geleden dat Melody is neergestoken. Wie kan nu zoiets doen? Melody is een lief en vriendelijk meisje dat nooit zoiets zou verdienen. De politie is nog steeds op zoek naar de dader, maar ze vinden gewoon geen spoor. Ook ons hebben ze verhoord. 'Heeft Melody vijanden?' en van die vragen. Hoe moest ik dat weten? Meteen kreeg ik het gevoel dat ik helemaal niet veel van haar af wist. Als ze bijkwam, zou ik haar helemaal uithoren. Als ze al zou bijkomen. Melody lag in coma en dat was dan ook de reden dat de politie niet wist wie de dader was. Melody had een mes in haar buik gekregen en was vervolgens ook nog eens gewurgd. Door het zuurstoftekort was ze in coma beland. Het was een wonder dat het mes geen belangrijke organen had geraakt, waardoor de schade niet verschrikkelijk groot was. Een oude vrouw die met haar hondje uitging had haar de dag erna gevonden en onmiddellijk de ambulance gebeld. Het was verschrikkelijk geweest toen bij ons de telefoon was gegaan. Louis had met een vrolijke lach opgenomen en we hadden allemaal gezien hoe zijn gezichtsuitdrukking veranderde naar triest en doodongerust. Bezorgd hadden we hem gevraagd wat er was nadat hij de telefoon had neergelegd en met nog steeds die zelfde uitdrukking had hij ons het slechte nieuws verteld. Ergens hadden we allemaal gehoopt, of zelfs verwacht, dat het een grap was, aangezien Louis altijd zoveel grappen maakt. Maar dat was dus niet het geval. We waren vliegensvlug in de auto gesprongen en de snelheidslimieten negerend naar het ziekenhuis gecrost. We hadden ons naar de kamer gehaast en daar had de dokter ons meegedeeld dat Melody in coma lag en dat 3 mensen bij haar mochten, maar niet meer. Dat Chelsea en Alice gingen was logisch geweest. Zij waren Melody's beste vriendinnen. Ik wou de 3de zijn, maar de rest vond dat Harry daar meer recht op had en eigenlijk nam ik het ze ook niet kwalijk.
Ik maak me zorgen om Melody. Al 2 weken in coma en nog steeds niet wakker. Ik geef om haar, veel meer dan ik ooit durfde toe te geven. Ik weet niet hoe het komt, maar ze betekent zoveel voor mij.
Reageer (8)
Als je nu niet verder gaat wordt ik heel boos. Ik hou het niet meer_O_ . Onee ik ben ontploft. Je moet ne van de muur schrapen....
1 decennium geledenGod,
1 decennium geledenZayn dump je ''oh zo geweldige'' anais
en ga haar bezoeken
Snelverder, je schrijft geweldig <3
Fuck you,dude. Nu doe je zo? Spijt komt altijd laat.
1 decennium geledenArgh,wees blij dat ze niet dood is,en gosh die ananas loopt gewoon buiten zonder spijt ,schuldgevoelens?
Wat voor een zieke brein heeft dat fruit?
En Zayn,ik had beter verwacht van je. Daten met een stuk Ananas? Like,duh? Pak dan een appel. -Fuck,zelfs mijn humor is weg >< -
Blame Niall,oh neen , blame Anaïs.
Weet je,ik ben gefrustreerd en daarom drop ik bij alle stories -waarop ik een abo of bladwijzer heb- zo een lange reactie. Noem het gerust een zaagbrief.
Verder,en aub,dump dat k-wijf.
(Zie je,ik ben niet een scheldmachine. Ik noem haar 'K' en niet dat ene woord dat begint met een K en eindigt op 'UT')
Pff, en daar komt Zayn nu mee, stommeling. Ik haat ananas. (Doordat jij d'r zo noemt, ben ik haar naam vergeten, en dit is waaayy easier)
1 decennium geledenMelody mag niet dood, dus maak d'r wakker
xx
Sneeeeeeel verdaaaaaaaaaah
1 decennium geleden