'Moeder, mogen mijn vrienden blijven eten?' Vraagt Thijmen bekakt aan zijn moeder.
'Tuurijk, zoon.' Zegt zijn moeder bekakt terug. Thijmen buigt een klein beetje naar voren.
'Dank u, moeder.' Zegt Thijmen. Dan lopen we met z'n alle zijn Thijmen zijn kamer. Die is al net zo chique als de woonkamer. Er staan twee bedden in de kamer. Op een van de bedden zit een jongen.
'Dat is mijn broer Troy.' Zegt Thijmen.
'Hey.' Zegt Troy. Thijmen stelt ons voor aan Troy en dan gaan we op Thijmen zijn bed zitten.
'En? Wat vinden jullie van het huis?' Vraag Troy.
'Ik vind het een beetje, ja, te chique.' Zeg ik eerlijk.
'Vinden Troy en ik ook, hoor.' Zegt Thijmen en hij pakt Hanne haar hand. Hij drukt zijn lippen op die van Hanne.
'Oehh, heeft Thijmen een vriendin?' Vraagt Troy. Thijmen haalt zijn lippen van de lippen van Hanne af.
'Ja.' Zegt Thijmen tros.
'Mooie meid, hoor.' Zegt Troy.
'Ze is wel van mij, hoor. Dus blijf van haar af.' Zegt Thijmen een een glimlacht van oor tot oor.
'Ik kan niets beloven.' Zegt Troy plagend.
'Troy!' Zegt Thijmen.
'Just kidding.' Zegt Troy. Chris, Hanne en ik beginnen te lachen.
'Ja, dat is maar goed ook.' Zegt Thijmen en hij slaat trots een arm om Hanne heen.
'Ik houd van je, schat.' Zegt Thijmen tegen Hanne.
'Ik houd ook van jou, lieverd.'Zegt Hanne terug tegen Thijmen en Thijmen drukt zijn lippen weer op die van Hanne.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen