Foto bij 0.3

0.3 Jenny Wales

Met een vermoeiend gezicht had Laura de deur geopend. Ze deed een stap opzij zodat ik naar binnen kon stappen. "Oh Mijn God. Laura, Scarlett. Jullie raden nooit wie er naar de campus komen!" zei ik hysterisch. "Ook hallo," mompelde Laura die blijkbaar wat geirriteerd was. "Nou?" vroeg Scarlett die de badkamer deur sloot en in kleermakerszit op de bank ging zitten. "Twee keer raden," zei ik. Laura rolde met haar ogen en sloeg haar armen over elkaar. "Zeg Jenny, kan dit een andere keer? Scarlett en ik waren in gesprek." Scarlett keek even bedenkelijk en stak toen haar hand in de lucht. "Justin Timberlake," probeerde ze. Ik schudde lachend mijn hoofd. Scarlett wist dat ik gek was van Justin, maar ik had sinds kort een nieuwe obsessie. Als Laura goed nadacht, zou ze weten wie ik bedoelde. "Chris Brown dan?" Scarlett had nu twee keer geraden en voor de tweede keer zei ik dat het antwoord fout was. "Jouw beurt, Laura." Laura ging op de bank naast Scarlett zitten. "All Time Low?" Ik schudde mijn hoofd. Laura was dol op rock bandjes, maar dat vond ik dus helemaal niks. "Destine?" Ik schudde weer mijn hoofd. "Ik weet niet eens wie Destine is," mompelde ik. "Maar boeiend. Jullie hebben twee keer geraden en het was alle keren fout. Ik zou het nu zeggen." Ik bleef even stil voor een spannend effect. "Jenny, dat boeit me echt niet. Kan het alsjeblieft weg gaan?" Laura keek naar mij en wierp vervolgens een teleurstellende blik op Scarlett, die was pijnsent voor haar uit keek. Even keek ik naar Scarlett die wat voor haar uitkeek, spelend met het koortje van haar adidas vest. Ik snapte dat Laura en Scarlett in gesprek waren en dat Laura bezorgd was om Scarlett. Ik zuchtte even en liep toen naar de deur die ik opende. "Ok, sorry," zei ik. Ik wou naar buiten om weg te lopen, maar draaide me toch nog snel om. "One Direction komt naar de campus," zei ik. "Ze komen hier lessen volgen. Het is echt waar."

Reageer (1)

  • Isayama

    Je schrijft geweldig.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen