Foto bij De avond, die onvergetelijke avond.

De muziek stond hard aan, we waren bijna binnen.
Toen we eenmaal binnen waren zag isabell david weer.
Die ene jongen met wie ze op het schoolfeest ookal had gezoend, ze was helemaal in love <3 Maar david was dit keer niet alleen, hij was met michel.
Michel was knap leuk aardig, hij was gewoon alles. En op dat moment was ik verliefd! En volgensmij zag hij mij ook wel zitten, ik merkte het hoe hij me vastpakte toen hij iets in me hoor fluisterde hij sloeg zijn arm helemaal om mij heen.. Maar als hij naar Chantal iets fluisterde probeerde hij haar niet aanteraken. ik wist het zeker, ik was verliefd en wel op michel, en hij ook op mij! We dansten samen en op het moment dat we bijna elkaar zouden kussen kreeg ik een smsje dat we naar de friettent moesten komen. En toen dat moment, het was helemaal weg... Dat wij gewoon 1 minuut geleden zo close waren.. Maar, jij had honger dus gingen we daar naar toe. Eigenlijk was het moment gewoon totaal verpest, ik baalde zo erg! We zaten in totaal 5 minuten in die stomme friettent, en gingen daarna snel terug, en gingen wat drinken halen bij de bar. Het was allemaal zo leuk! tot dat david drinken over sara en chantal gooide, ze waren meteen chagarijnig en wilden naar huis. BOEM, alweer moment kapot en het was zo leuk. Maar het was 00:00 uur, en gingen dus naar huis. Ik moest afscheid van je nemen, en je smeekte me nog om te blijven. Het liefst bleef ik, maar ik moest mee met mijn vriendinnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen