Nineteen.
"Over twee dagen is de volgende proef al, Harry!" Zeurde Hermelien tegen Harry die op de brug van het uitzicht stond te genieten. Carlo kwam aangelopen, ik waarschuwde Harry met een kuchje en een elleboog stoot, hij draaide zich om en liep weg van Carlo. "Harry, wacht even..." Hij greep Harry en draaide hem in een ruk om. "Bedankt van die draken." Harry haalde zijn schouders op. "Je zou hetzelfde hebben gedaan!"
"Daarom juist! Weet je, de badkamer op de tweede verdieping is een goede plek voor een bad... En, eh... Neem je ei mee!" Carlo draaide zich om en liep weg. "Trouwens, Jimena?" Ik rolde met mijn ogen. "Ja?"
"Fred, denk ik toch, zocht je." Ik knikte en liep met Carlo mee.
De volgende avond zat ik samen met Hermelien, Ron en Harry in de bib, Harry lag met zijn hoofd op zijn boek en herhaalde steeds voor Hermelien wat het ei 'gezongen' had. "Herhaal nog eens, Harry." Harry zuchtte en herhaalde: "Come and seek us where our voices sound, we can not sing above the ground. An hour long you have to look, to recover what we took." Hermelien begon te ijsberen. "Oke, het meer, dat is duidelijk, maar een uur lang onder blijven..."
"Wemel, Griffel, professor Anderling wil jullie spreken in haar kantoor." Dwaaloog Dolleman stond voor ons. "Potter, Waters jullie niet! Lubbermans helpt jullie wel met jullie boeken." Ron en Hermelien liepen met Dolleman mee terwijl Marcel met Harry praatte over iets dat Gillyweed heette. We legden onze boeken weg, Harry praatte nog even verder met Marcel terwijl ik doodmoe terug terug naar de leerlingenkamer liep...
Reageer (3)
verder!!!!!!!!!
1 decennium geledennice
1 decennium geledensnel verder