Foto bij 16. Nialler & Lou

Niall.
‘Wat weet Louis?’ Ilse was de kamer binnen gestormd en ik keek haar raar aan. ‘Niets.’ Hoorde ik haar zeggen. Er was blijkbaar echt wel wat. ‘Rosa niet liegen. Dat kan je niet.’ Zei ik toen Rosa iets zei. Rosa kon gewoon niet goed liegen. Uiteindelijk vertelde Rosa het. ‘Claudia zing niet, ze playbackt. Ilse zingt.’ Ik begreep het en ik keek naar Ilse. Waarom zou ze zich verbergen. ‘Je moet echt zelf gaan zingen, Je kan ver komen met je stem.’ Ze schudde haar hoofd. ‘Het moet geheim blijven.’ Ik zuchtte en keek naar haar. Waarom zou dat nou weer moeten. ‘Je moet het de rest vertellen. Dit kan niet zo.’ Ze keek me geïrriteerd aan. ‘Niall dat kan niet. Je houdt je mond.’ Ik haalde mijn schouders op. ‘Dan niet. Rosa gaan we zo weg?’ Ik keek naar haar en ze knikte. ‘Ja is goed liefje.’ Ze gaf me een kusje op mijn hoofd en ze ging zich aankleden. Ik pakte mijn tshirt en trok die ook maar aan.

Louis.
Ik was ondertussen ook naar boven gelopen. ‘Ilse zingt, Claudia niet.’ Hoorde ik iemand zeggen in de kamer. Dus toch. Ik wist gewoon dat Ilse zong en ik had het ook nog eens goed. Ik zou er voor zorgen dat Ilse in de spotlight kwam te staan en Claudia zou falen. Ik kon gemeen zijn, maar wat claudia deed was nog veel erger. Ik liep naar mijn eigenkamer en pakte mijn spullen. ‘HAZZA!’ Ik keek naar de kleding van Harry op mijn bed. Harry keek onschuldig en ik grijnsde. Hij was net ook al naar zijn kamer gelopen om zijn tas in te pakken. ‘Sorry Lou!’ Hij pakte zijn kleding op en gooide het op zijn eigen bed. ‘Ik wil gaan!’ Harry liep naar de deur en deed de deur open. Ilse stond er al en ik keek naar haar. Ik glimlachte half en ze keek me aan. Ik wist haar geheim. Ik pakte mijn spullen en liep toen naar beneden. Harry en Ilse volgden me en ik ging in de auto zitten. We zouden naar de zangles van Claudia gaan. Claudia was al weg had Ilse gezegd.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen