Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
'ze moet het vertellen!!!' ja uh hoi hey Harry ik ben als een blok voor je gevallen en heb gevoelens voor je maar sorry ik heb een tumor dus heb ik nog minder dan een half jaar te leven en zal ik dan onze beide harten breken.. lets make love!
Oh My God ze moet het hem vertellen!
Want dan kan hij zelf z`n hart breken, nu doet zij het keer op keer. Als ze het vertelt kan hij zelf kiezen en is ze misschien zelf ook met de beslissing gelukkig...
Reageer (29)
'ze moet het vertellen!!!' ja uh hoi hey Harry ik ben als een blok voor je gevallen en heb gevoelens voor je maar sorry ik heb een tumor dus heb ik nog minder dan een half jaar te leven en zal ik dan onze beide harten breken.. lets make love!
1 decennium geledensorry, dat moest even lol.
snel verder!! <3
1 decennium geledenhet wachtwoord doet het niet ofzo ):
1 decennium geledenOh My God ze moet het hem vertellen!
1 decennium geledenWant dan kan hij zelf z`n hart breken, nu doet zij het keer op keer. Als ze het vertelt kan hij zelf kiezen en is ze misschien zelf ook met de beslissing gelukkig...
Snel verder!! <333
1 decennium geleden