H1 ~ Sjakename
"F**king Idiot!" Gilde ik kwaad "Laat me F**king met rust! Ik heb geen zin om nog langer hier vast te zitten!" Ik sprintte weg en keek om naar de ANBU agenten die achter me aan renden. 1, 2, 3,4. Het waren er te veel! Ik draaide me snel om en Activeerde Sjakename en vermoorde er een. Er trok een pijn scheut door me heen en mijn ogen bloedde. Er kwam ook al een stroompje bloed uit mijn mond. Als ik er nog een zou vermoorden zou ik niet meer kunnen lopen. En dan hadden de 2 overgebleven me te pakken. Ik beet op mijn lip. Ik draaide me om en Liet een van de ANBU agenten de rest aanvallen. Ze begonnen elkaar te schelden en ik keek toe. Dit koste erg veel Chakra. Ik zakte neer en zag dat een van de ANBU agenten werd vermoord door degene die ik in Bedwang had. Mijn Chakra was bijna op. De 2 laatste ANBU agenten stonden voor me. Ik beet op mijn lip. Als ik dit zou doen... Dan zou ik echt niet vrij zijn. Maar veel anders kon ik niet. Als ik nou niet zoveel chakra had gebruikt bij het ontsnappen dan had ik mijn Sjakename niet hoeven gebruiken. Ik riep: "Blijf uit mijn buurt. Ik wil niet meer terug!" Ze liepen gewoon verder. Ik beet op mijn lip. Dit was het dan. Nu werd ik weer opgesloten. Met nog meer toe zicht. Ik kon net zo goed nog eentje vermoorden. Ik keek naar een van de ANBU agenten. Hij viel bloedend achterover. Ik lachte gemeen en ik begon nog erger te bloeden. Ik keek naar de laatste ANBU agent die om keek naar zijn makker. Hij greep me bij mijn arm. Ik was te moe om te protesteren. Hij zwiepte me over zijn schouder en sprong weg. Ik hoestte wat bloed en keek naar mijn gevangenis die weer dichterbij kwam. Toen ik achter me mensen hoorde schreeuwen. Ik keek zwak naar achter en zag hoe er een kunai door de ANBU heen ging. Hij viel voorover en ik ook. Ik raakte hard de grond en hoestte nog meer bloed. Ik keek naar de lucht. Die langzaam werd bedekt met zwarte plekken. En het laatste wat ik zag was een zwarte mantel, met rode wolkjes.
Reageer (1)
snel veder
1 decennium geleden