@Chris_IsTheName is totally is LOVE! Really sweet. (: <33

Dan word er op de deur van mijn kleedkamer geklopt. Ik loop naar de deur en doe open. 'Chris?' Zeg ik verbaasd als ik Chris zie staan.
'Justin, dat briefje was niet van mij. Echt waar. Ik houd van je.' Zegt Chris en er rolt een traan over zijn wang. Ik knuffel hem en houd hem stevig vast. Dan zie ik dat er ook een meisje voor de deur staat. Ik laat Chris los.'Wie is dat?' Vraag ik aan Chris.
'Dat is me zusje.' Zegt Chris. Ik knik en laat Chris en zijn zusje binnen.
'Ik ben Hanne.' Zegt het zusje van Chris en ze steekt haar hand uit.
'Justin.' Zeg ik en ik schud haar hand. Ik zie dat Thijmen al de hele tijd naar Hanne staart. Als Hanne Thijmen ziet, kan ze ook alleen maar naar hem staren.
'Ik denk dat ze elkaar leuk vinden.' Fluistert Chris tegen me.
'Dat denk ik ook.' Fluister ik terug tegen Chris. We duwen Hanne en Thijmen dichter naar elkaar toe.
'Ik ben Thijmen.' Zegt Thijmen dromerig.
'Ik ben Hanne.' Zegt Hanne dromerig terug. Chris en ik kijken elkaar aan en denken volgens mij het zelfde.
'Zoenen! Zoenen! Zoenen!' Riepen ik en Chris lachend. Hanne en Thijmen beginnen te blozen.
'Doe dan!' Zeg ik lachend. Hanne en Thijmen halen allebei hun schouders op en drukken dan hun lippen voorzichtig op die van elkaar.
'Aawh.' Zeggen Chris en ik en we kijken elkaar aan. Chris drukt dan zijn lippen op die van mij. Die lippen. Die lippen die ik dacht kwijt te zijn een paar minuten geleden. Ik houd van ze. Van Chris. Van Hanne. En van Thijmen.

Reageer (1)

  • xHanneBieber

    Waaaaaaaaaaaah xD
    Chris <33
    Ik ben je echt zo dankbaar!Je weet niet hoeveel je voor me betekent!
    I just love him so much xD
    I LOVE YOU!
    Snel verder!Please?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen