Foto bij Part 1.3 - I Saw The Curb Too Late.

Eva point of view.
Vrolijk stuurde ik Melissa een sms dat ik zonet de tickets had binnen gekregen. We hadden afgesproken dat ik de tickets zou bestellen. Al snel kreeg ik een sms terug dat Melissa er super veel zin in had en meteen naar mij toe kwam om het te vieren. Bij het lezen van het sms'je schoot ik in de lach. Ik legde mijn iPhone naast mij op de bank en keek naar de t-shirts van mij en Melissa die voor mij uitgevouwen op tafel lagen. Ik pakte mijn shirt op en bekeek het eens goed. Het had de tekst: 'One Direction is Amazayn' waarvan Zayn dikgedrukt was. Glimlachend bekeek ik het shirt en legde hem vervolgens terug op tafel. Toen pakte ik het shirt van Melissa die ik echt geweldig vond. 'Louis Is My Carrot Boy' stond erop en onder de tekst was een foto van Louis met een carrot in zijn hand gedrukt. Toen de bel door het huis galmde legde ik het shirt terug op tafel en riep naar mijn moeder dat ik open zou doen omdat ik wist dat het Melissa was. Ik opende de deur waar een hypere Melissa stond. Lachend gaf ik haar een knuffel. "Volgens mij heeft hier iemand zin in morgen." Zei ik lachend. Melissa stond hyper op en neer te springen en in haar handen te klappen. Hoofdschuddend keek ik haar aan.

Het is een dag voor het concert. Melissa had bij mij geslapen en nu, om half 7 in de ochtend, zaten we allebei klaargemaakt en wel aan tafel met een warme mok chocolademelk. Om te wennen aan onze kleding hadden we onze shirts alvast aangetrokken. "Zullen we door de stad gaan lopen? Ik verveel me dood hier thuis." Mompelde ik toen ik mijn inmiddels lege mok van mij afschoof. "Er is om half zeven 's ochtends buiten toch ook niks te doen?" Zei Melissa lachend. Ik haalde nonchalant mijn schouders op. "Wat maakt het uit." Lachend stemde Melissa in en we liepen naar de hal waar ik mijn splinternieuwe winterjas met bondkraag aan deed en mijn sjaal van Gucci om mijn nek wikkelde. Ik deed mijn laarzen van Jimmy Choo aan en nog snel deed ik grote, zilveren ringen in mijn oren die op de dressoir in de hal lagen. In de spiegel bekeek ik mijzelf. "Ik zie er nu toch niet uit als een verwende bitch?" Vroeg ik twijfelend. "Nee, helemaal niet! Dan heb je mij nog niet gezien met mijn Louis Vuitton tas en Marc Jacobs jas." Ik grinnikte en voorzichtig liepen we naar de buiten, waar ik de deur zachtjes achter mij sloot zodat ik niemand wakker zou maken. "Het is best koud." Zei Melissa terwijl we langzaam mijn straat uit liepen. "Inderdaad. Gelukkig heb ik een lekker warme sjaal om." Ik stopte mijn handen in de zakken van mijn jas en liep langzaam voor mij uit.
Op een gegeven moment was ik zo druk in gesprek met Melissa dat ik niet meer oplette. Ik ging kapot van het lachen om de fantasie die Melissa had over haar toekomst met Louis en mijn toekomst met Zayn. "Alsof dat ooit echt gaat gebeuren!" Riep ik lachend. Het was inmiddels 9 uur en we liepen in de winkelstraat, waar mensen net bezig waren hun winkels te openen. Ik keek naar Melissa die vrolijk verder fantaseerde over ons en de jongens van One Direction. Ik moest zo hard lachen dat ik niet zag dat er een stoeprand was. Ik gaf een gilletje toen ik voorover viel. "Wow, look out!" Zei een jongen met Brits accent.

Reageer (4)

  • Aves

    Volgens mij is er hier iemand modefan whaha, like me ^^

    1 decennium geleden
  • CARAS

    Forget it ;)
    x

    1 decennium geleden
  • ANOUKxKUONA

    Omygoood <3

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Geweldig! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen