*27
Het was een mailtje van...Britney!"HEEy Naomi! We hebben elkaar al lang niet gesproken! Hoe is het met je, meid? Is het leuk in LA" Ik was megaverbaast. Britney deed alsof ze mijn beste vriendin was. Ik las verder:"Je zult het wel heel leuk hebben. Heb je al veel beroemde mensen ontmoet? Misschien ken je de band Big time Rush? Die wonen als het goed is ook in Palmwoods." Hoe wist ze dat ik in PalmWoods woon? En ze wou dus iets van me. "Ik ben helemaal fan van hun en ik vroeg me af of jij dat kon doorgeven. Misschien kun je een meet&Greet regelen? Dan zou je me echt heel blij maken!" Wat een bitch! Eerst altijd pesten en dan nu dit. "We missen je wel! xxx Britney(en Claire)"stond eronder. Ik dacht na wat ik zou antwoorden. "JA, ik ken Big Time Rush. Ik ben bevriend met ze en ze zijn geweldig! Maar alsik ze vertel hoe erg jij mij (en Gabriëla) altijd hebt gepest, zullen ze het eens zijn over wat ik je nu ga zeggen. Dat is namelijk dit: STIK ERIN!! Hatelijke groetjes Naomi, Kendall, James, Logan, Carlos en Gabriëla." stuurde ik terug. Er werd op de deur geklopt. Net nu ik alleen wou zijn. Zuchtend stond ik op en liep naar de dur. Waarschijnlijk was het Gabiëla. Ik deed de deur open en ja hoor...daar ston Gbriëla. Eigenlijk had ik zin om de deur weer dicht te doen, maar uiteindelijk liet ik haar maar binnen. "Waarom ging je nou boos weg?" vroeg Gabriëla terwijl ze op de bank ging zitten. Ik ging stilletjes op een zitzak zitten. "Voel je je alleen?" gokte ze. Ik knikte en tot mijn grote ergenis rolde er een traan over mijn wang. "Ach liefie" zei Gabriëla en ze kwam naast me zitten. Ze sloeg haar armen om me heen en wiegde me zachtjes heen en weer.Ik begon harder te huilen en liet me gewillig troosten. "Ik zal je nooit alleen laten. Ik heb nu wel verkering, maar jij bent en blijft mijn beste vriendin en daar kan niemand iets aan veranderen. "zei ze lief en ze vreef over mijn rug. Ik haalde mijn neus op en veegde de tranen uit mijn gezicht. "Dat weet ik ook wel, maar soms vergeetik dat, snap je?" Gabriëla knikte en ik stond op om mijn neus te snuiten. Toen ik terug kwam pakte ik mijn laptop en opende het mailtje van Britney nog een keer. "HIer, moet je lezen" zei ik tegen Gabriëla. Gaab begon te lezen en toen ze klaar was, zei ze:"Wat een trut! Serieus, wat heb je geantwoord?" Ik liet haar mijn antwoord lezen, en er verscheen een lach om Gabriëla's mond. "Haha wat een super antwoord! Haar verdiende loon!" Mijn mobiel ging, dus ik pakte hem snel en zag dat het Sarah was. Ik nam op:" HAllo met Naomi." "Hoi, naomi met Sarah. Ik bel even om te zeggen dat jullie vandaag helaas niet worden opgehaald, dus kunnen jullie voor eigen vervoer zorgen?" "Eh...ja dat kan wel." zei ik. "MAar waarom worden we niet opgehaald dan?" "O eh...Joey heeft de limo in de prak gereden."antwoordde Sarah grinnikend. "O, handig. Tot 2 uur dan maar." "ja doei!" Ik hing op en Gaab vroeg:"Wie was dat?""O Sarah. Of we eigen vervoer kunnen regelen. Want Joey heeft limo in de prak gereden." Ik rolde met mijn ogen naar Gabriëla en we brstten allebei in lachen uit.
NAdat we hadden geluncht liepen we naar Gabriëla's auto. "Eh...zou ik misschien een keer mogen rijden?" vroeg ik aan Gabriëla. "JA tuurlijk. Hier!"Ze gooide de autosleutels naar me. Ik vind ze, maakte de auto open en stapte in. Toen Gabriëla ook was ingestapt, startte ik de auto en we reden weg bij PalmWoods. Na een tijdje rijden kwamen we weer langs Hollywood Arts. We waren druk in gesprek over welk liedjes we wouden zingen en ik lette niet zo goed op de weg,. "Naomi kijk uit!" riep Gabriëla ineens. Ik trapte op de rem en het meisje, wat ik bijna had aangereden, liep snel over de weg naar de school. "Sorry!" riep ik door het open raampje. "Geeft niet!" riepze terug en ze stak haar hand op. Het was een lang, slank meisje met blond haar. Ik trapte het gaspedaal voorzichtig in en we reden weer verder.
~er word volgens mij best wel vaak op de deur geklopt in mijn storyxD. nou ja weer een hfdstuk klaar. ikheb er vandaag ff tijd voor, want ik ben nog steeds niet beter:( maarja... hope you liked it! O, en Lisette, of over 1 of over 2 hfdstukken maken ze echt kennis met je, maar nu kennen ze je een beetje:) xxx~
Reageer (3)
I love it !
1 decennium geledenAwesome! Hahah
1 decennium geledenKut Brittany!
ff verder lezen...
xxxxx
snel verder!!!
1 decennium geleden