Foto bij Part 1.2 - Movie.

Melissa point of view.
“Ik zou willen dat ik ook zo mooi als jou kan designen.” Ik kijk met grote ogen naar de outfit die voor mij ligt. Eva lacht zacht en houd het shirt voor mijn lichaam en kijkt er goedkeurend naar. “trek eens aan.” Ik knik en trek mijn shirt over mijn hoofd om vervolgens het door ons ontworpen shirt aan te trekken. Ja, we zijn beide meisjes, right? “en, staat het?” Eva kijkt me met grote ogen aan. “het staat je geweldig!” gilt ze hyper. Ik grinnik. “doe jij ook eens jouwe aan!” ze knikt en verwisseld haar shirt met het door ons ontworpen shirt. Ik slik. “wow, die staat je echt zo mooi.” Ik knipper verbaasd met mijn ogen. Dit concert gaat zo geweldig worden! “oh Melis, dat concert, echt god, dat word zo geweldig” Eva vliegt om mijn hals. Ik grinnik. “kom, we gaan alles opruimen.” Ik knik en samen beginnen we alle spullen op te ruimen. De stukjes stof die niet meer gebruikt kunnen worden belanden in de vuilnisbak en de rest gaat bij de andere stukken stof. De naai machines zetten we in de kast en de rest komt ook op z’n plek.
“zullen we een film kijken?” vraagt Eva. Ik knik langzaam. “Welke?” Eva denkt even na en steekt dan haar vinger in de lucht. “wild child.” Ik lach. Die film hebben we echt al zo vaak gezien. “oke.” We zetten ons met een grote bak popcorn op de bank en ik zet de film aan. Ondertussen kan ik alle tekst al uit mijn hoofd.
Nadat de film afgelopen is staan we op. “ik ga maar eens naar huis.” Mompelt Eva. Ik knik. We lopen naar de gang. Ik geef haar een knuffel. “we spreken elkaar wel weer!” ze knikt. “zeker!” ik lach en druk een kus op haar wang. Ze loopt het huis uit en wandelt de straat uit, naar haar eigen huis. Ik besluit nog even op twitter te kijken, meteen valt een tweet van One Direction me op. ‘We komen over 3 dagen naar Nederland! Spannend, we hebben er zin in! x Niall.’ Ik grijns. Meteen pak ik mijn mobiel om Eva te bellen. “Met Eva.” “EVA, OMG ZE KOMEN OVER 3 DAGEN AL!” gil ik hysterisch. “Oh my god.” Ze begint als een gek te gillen. Ik lach even om haar en even later hang ik op. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan.

Reageer (3)

  • wealllove1D

    nieuwe abo (H)

    amazayn story (:

    ik ga snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • CARAS

    Wat stond er op haar shirt?
    xx

    1 decennium geleden
  • ANOUKxKUONA

    Hahah leeuk <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen